ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тулея, Петер
dc.date.accessioned 2021-10-26T11:58:14Z
dc.date.available 2021-10-26T11:58:14Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/24117
dc.description Tuleja, P. Teaching methodology for electro-pneumatic systems modified by pandemic situation / P. Tuleja // Технічні науки та технології. – 2021. – № 2(24). – С. 38-42. en_US
dc.description.abstract The article describes the modification of the established form of the teaching process dedicated to fluid mechanisms and the control of such mechanisms. It deals with the methodology of preparation and implementation of teaching units in the past performed as practical exercises. By modifying it, it was possible to provide teaching units in the form of Internet transmission via the Microsoft application environment so that students could gain practical experience despite the fact that they completed the teaching in the distance form. In the end, the problems that will need to be solved in the future are outlined, and the trend that we would like to continue is outlined either. The article is a publication of methodical character. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» en_US
dc.relation.ispartofseries Технічні науки та технології;№2(24)
dc.subject methodics en_US
dc.subject training en_US
dc.subject electro-pneumatics en_US
dc.subject control en_US
dc.subject controller en_US
dc.subject programming en_US
dc.subject modification en_US
dc.title Teaching methodology for electro-pneumatic systems modified by pandemic situation en_US
dc.title.alternative Методика вивчення електропневматичних систем, модифікована пандемічною ситуацією en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 У статті представлено модифікований варіант навчального робочого місця з урахуванням протиепідемічних обмежень в умовах пандемії коронавірусної інфекції СOVID19. Актуальність розробки ґрунтується на тому, що пандемічна ситуація далека від завершення. Ймовірно, попереду ще кілька хвиль, у ході яких цей проєкт буде задіяний. У статті описана методична процедура вирішення «пандемічного» варіанта навчального робочого місця з електропневматичними компонентами, який раніше вже успішно використовувався. Аналіз останніх досліджень і публікацій показав, що хоча окремі виробники пневматичних компонентів досліджують це питання, основна увага приділяється бізнесу, а не практичній, орієнтованій на споживача сфері застосування. Завданням роботи є не доскональна деталізація конструктивного рішення, а ескізний проєкт із демонстрацією його можливостей. Основна мета статті – надати інформацію про те, як забезпечити набуття практичних навичок в умовах дистанційного навчання. Описане технічне рішення і методика проведення практичних занять у цій галузі в умовах карантинних обмежень нададуть методичне керівництво для створення подібних освітніх удосконалених рішень, тим самим допомагаючи підвищити якість підготовки нового покоління інженерів в умовах триваючої пандемії. Представлена в роботі модифікована методика вивчення елементів електропневматичних систем в лабораторії пневматичних механізмів постійно перебуває в стадії розробки. У майбутньому (в залежності від фінансових можливостей) ставиться за мету розширення можливостей цього тренажера, доповнюючи його іншими моделями робочих місць. Також передбачено можливість створення варіанта навчального робочого місця з декількома типами контролерів. Стаття є публікацією методичного характеру. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу