dc.contributor.author |
Ровник, О. С.
|
|
dc.contributor.author |
Трунова, О. В.
|
|
dc.contributor.author |
Войтенко, В. П.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-10-26T15:06:38Z |
|
dc.date.available |
2021-10-26T15:06:38Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/24121 |
|
dc.description |
Rovnyk, O. Technology of primary project information processing and recognition by android operating system / О. Rovnyk, О. Trunova, V. Voytenko // Технічні науки та технології. – 2021. – № 2(24). – С. 67-74. |
en_US |
dc.description.abstract |
The paper considers the syntactic model of recognizing the structures of UML-diagrams, defines the main methods and algorithms for working with images and basic methods of recognizing figures and texts, proposes its own algorithm for analysis and recognition based on the method of flexible comparison on graphs. The proposed algorithm can be used on any platform. As a result, a technology for analysis and recognition of primary design information, namely – UML diagrams, was developed. The proposed technology allows to reduce time and financial costs, increase the speed of modelling and design. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Технічні науки та технології;№2(24) |
|
dc.subject |
shape recognition |
en_US |
dc.subject |
UML diagrams |
en_US |
dc.subject |
design |
en_US |
dc.subject |
design documentation |
en_US |
dc.subject |
розпізнавання фігур |
en_US |
dc.subject |
UML-діаграми |
en_US |
dc.subject |
проєктування |
en_US |
dc.subject |
проєктна документація |
en_US |
dc.title |
Technology of primary project information processing and recognition by Android operating system |
en_US |
dc.title.alternative |
Технологія обробки та розпізнавання первинної проєктної інформації засобами операційної системи Android |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
На сьогодні існують декілька рішень для розпізнавання UML-діаграм, намальованих від руки на папері. Вони дають змогу прискорити процеси проєктування та моделювання, не витрачаючи час на перенос діаграм із паперу в електронний вигляд. Проте жодне з рішень не може бути використано в сучасних смартфонах, зокрема, з операційною системою Android. У статті запропоновано технологію розпізнавання діаграм, яку можна використати під будь-якою платформою. У світі велика кількість проєктів із розробки програмного забезпечення виконуються з перевищенням початкового бюджету і строків. Причинами зриву строків та перевищення витрат можуть бути різні фактори – від складності проєкту, зміни в архітектурі, бізнес-логіці до непрофесійності спеціалістів. Можливим вирішенням проблеми є підвищення ефективності та прискорення проєктування без втрати якості та продукту, динамічне доповнення новою інформацією, оновлення застарілих або некоректних даних, скорочення часових і фінансових витрат. Запропонований алгоритм обробки та розпізнавання первинної проєктної інформації дає змогу зменшити часові та фінансові витрати, збільшити швидкість моделювання та проектування. Нині існує декілька систем та додатків, що використовують технології аналізу та розпізнавання діаграм на основі зображень, проте жодне із відомих рішень не може бути використано на пристроях з операційною системою Android. Головною проблемою є відсутність алгоритмів для розпізнавання діаграм, що можуть бути використані під операційною системою Android. Розглянуто синтаксичну модель розпізнавання структур UML-діаграм, визначено основні методи та алгоритми роботи з зображенням та основні методи розпізнавання фігур і текстів, запропоновано власний алгоритм аналізу та розпізнання на основі методу гнучкого порівняння на графах. Розроблено технологію для аналізу та розпізнавання первинної проєктної інформації, а саме – UML-діаграм. Запропонований алгоритм може бути використаний під будь-якою платформою. |
en_US |