ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Турчин, Л. Я.
dc.date.accessioned 2021-11-25T13:48:29Z
dc.date.available 2021-11-25T13:48:29Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/24428
dc.description Турчин, Л. Я. Потенціал експортного маркетингу в аграрному секторі України / Л. Я. Турчин // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2021. – № 2 (26). – С. 65-74. en_US
dc.description.abstract У статті досліджено відмінності між внутрішнім і міжнародним маркетингом. Встановлено місце експортного маркетингу в масштабах маркетингової діяльності. Визначено зміст експортного маркетингу, а також детально розглянуто його специфіку для агарних підприємств. На основі запропонованих показників (динаміка обсягів українського експорту; вартісна структура експорту аграрних підприємств; динаміка товарної структури експорту аграрних підприємств; основні імпортери вітчизняної продукції аграрних підприємств) проаналізовано сучасний стан потенціалу експортного маркетингу в аграрному секторі України. Вказано на необхідність розробки комплексу експортного маркетингу аграрних підприємств з метою підвищення його потенціалу в аграрному секторі України. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" en_US
dc.relation.ispartofseries Проблеми і перспективи економіки та управління;№ 2 (26)
dc.subject експортний маркетинг en_US
dc.subject потенціал експортного маркетингу en_US
dc.subject міжнародний маркетинг en_US
dc.subject експортний маркетинг аграрних підприємств en_US
dc.subject export marketing en_US
dc.subject potential of export marketing en_US
dc.subject international marketing en_US
dc.subject export marketing of agricultural enterprises en_US
dc.title Потенціал експортного маркетингу в аграрному секторі України en_US
dc.title.alternative Potential of export marketing in the agricultural sector of Ukraine en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 The article examines the differences between domestic and international marketing. The place of export marketing in the scale of marketing activity is established. The content of export marketing is determined, as well as its specifics for agar enterprises are considered in detail. Based on the proposed indicators (dynamics of Ukrainian exports; cost structure of exports of agricultural enterprises; dynamics of commodity structure of exports of agricultural enterprises; major importers of domestic products of agricultural enterprises), analyzed the current state of export marketing potential in the agricultural sector of Ukraine. The need to develop a complex of export marketing of agricultural enterprises in order to increase its potential in the agricultural sector of Ukraine. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу