ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зубко, Д. О.
dc.date.accessioned 2021-11-25T13:57:35Z
dc.date.available 2021-11-25T13:57:35Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/24429
dc.description Зубко, Д. О. Механізм формування бренд-стратегії торговельного підприємства / Д. О. Зубко // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2021. – № 2 (26). – С. 75-85. en_US
dc.description.abstract У статті запропоновано та обґрунтовано механізм формування бренд-стратегії торговельного підприємства, який включає функціонал, що об’єднує функції, підходи, моделі, принципи, методи та інструменти, забезпечення, яке охоплює нормативне забезпечення, економічні ресурси, організаційну структуру, нематеріальні активи та фінансові ресурси, а також процесну складову з таких етапів: обґрунтування стратегії, визначення стратегії, впровадження стратегії і моніторинг ефективності стратегії. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" en_US
dc.relation.ispartofseries Проблеми і перспективи економіки та управління;№ 2 (26)
dc.subject бренд-менеджмент en_US
dc.subject бренд-стратегія en_US
dc.subject процесна складова en_US
dc.subject стратегічний розвиток en_US
dc.subject стратегічне управління en_US
dc.subject стратегія en_US
dc.subject торговельне підприємство en_US
dc.subject brand management en_US
dc.subject brand strategy en_US
dc.subject process component en_US
dc.subject strategic development en_US
dc.subject strategic management en_US
dc.subject strategy en_US
dc.subject trading company en_US
dc.title Механізм формування бренд-стратегії торговельного підприємства en_US
dc.title.alternative Mechanism forming brand strategy of the trading enterprise en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 The article proposes and substantiates the mechanism of formation of brand strategy of a trading company, which in- cludes functionality that combines functions, approaches, models, principles, methods and tools, support, which includes regulatory support, economic resources, organizational structure, intangible assets and financial resources, as well as the process component of the following stages: substantiation of the strategy, definition of the strategy, implementation of the strategy and monitoring of the effectiveness of the strategy. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу