IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Діджиталізація маркетингових інструментів підприємств спортивно-оздоровчої сфери

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Забаштанська, Т. В.
dc.date.accessioned 2021-11-26T10:49:11Z
dc.date.available 2021-11-26T10:49:11Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/24433
dc.description Забаштанська, Т. В. Діджиталізація маркетингових інструментів підприємств спортивно-оздоровчої сфери / Т. В. Забаштанська // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2021. – № 2 (26). – С. 115-123. en_US
dc.description.abstract У статті розглянуто сутність і предметний зміст процесу організації маркетингових відносин підприємств спортивно-оздоровчої сфери. Проаналізовано сучасні тренди розвитку спортивного маркетингу, а також виявлено зовнішні та внутрішні чинники впливу на них. Доведено, що в період діджиталізації економіки, відбувається транс- формація багатьох сфер діяльності, що зумовлює трансформацію процесу підбору та використання маркетингових інструментів. У статті розкрито вплив діджитал-інструментів, що відіграють вагому роль у розвитку спортивно-оздоровчої сфери. Доведено, що в основі ефективного вирішення завдань спортивного маркетингу доцільним є застосування сучасних інформаційних технологій. За допомогою таких інструментів, як штучний інтелект, віртуальна, доповнена та змішана реальність, відбувається підвищення якості комунікації з потенційними споживачами спортивно-оздоровчої сфери, що суттєво впливає на результативність їх функціонування. Обґрунтовано провідну роль маркетингових інструментів у забезпечення результативності функціонування суб’єктів господарювання сфери спорту. Наявне переосмислення ролі спорту в суспільстві є ключовим, тому що спорт та спортивні події безпосередньо можуть сприяти позитивним змінам суспільства загалом. Наголошено на провідній ролі спортивно-оздоровчої сфери в позитивних змінах у питаннях про расову та гендерну нерівність, сприяння боротьбі з расизмом та іншими важливими проблемами. Акцентовано увагу, що саме спортивний маркетинг дедалі більше орієнтується на формування у споживачів відчуття впливу на формування позитивних змін у суспільстві. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" en_US
dc.relation.ispartofseries Проблеми і перспективи економіки та управління;№ 2 (26)
dc.subject діджиталізація en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетингові інструменти en_US
dc.subject спортивно-оздоровча сфера en_US
dc.subject маркетингові відносини підприємств en_US
dc.subject спортивний маркетинг en_US
dc.subject просування en_US
dc.subject digitalization en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject marketing tools en_US
dc.subject sports and health sphere en_US
dc.subject marketing relations of enterprises en_US
dc.subject sports marketing; promotion en_US
dc.title Діджиталізація маркетингових інструментів підприємств спортивно-оздоровчої сфери en_US
dc.title.alternative Digitalization of marketing tools of sports and health enterprises en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 The article considers the essence and substantive content of the process of organizing marketing relations of sports and health enterprises. The modern trends in the development of sports marketing are analyzed, as well as external and internal factors influencing them. It is proved that in the period of digitalization of the economy, there is a transformation of many areas of activity, which causes the transformation of the process of selection and use of marketing tools. The article reveals the influence of digital tools that play an important role in the development of sports and health. It is proved that the basis of effective solution of sports marketing problems is the use of modern information technologies. With the help of such tools as artificial intelligence, virtual, augmented and mixed reality, there is an increase in the quality of communication with potential consumers of sports and health, which significantly affects the effectiveness of their operation. The leading role of marketing tools in ensuring the effectiveness of the functioning of business entities in the field of sports is substantiated. Existing rethinking of the role of sport in society is key, because sport and sporting events can directly contribute to positive change in society as a whole. The leading role of the sports and health sphere in the positive changes in the issues of racial and gender inequality, assistance in the fight against racism and other important issues was emphasized. Emphasis is placed on the fact that sports’ marketing is increasingly focused on the formation of consumers' sense of influence on the formation of positive changes in society. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу