dc.contributor.author |
Тігарев, В. М.
|
|
dc.contributor.author |
Бабич, Ю. І.
|
|
dc.contributor.author |
Лопаков, О. С.
|
|
dc.contributor.author |
Космачевський, В. В.
|
|
dc.contributor.author |
Барчанова, Ю. С.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-12-26T16:48:49Z |
|
dc.date.available |
2021-12-26T16:48:49Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/24813 |
|
dc.description |
Tigarev, V. Virtual reality simulation service on SDN software under a limited resource 5G mobile terminal / V. Tigarev, Y. Babych, O. Lopakov, V. Kosmachevskiy, Y. Barchanova // Технічні науки та технології. – 2021. – № 3(25). – С. 164-178. |
en_US |
dc.description.abstract |
This article develops a hierarchical structure of data placement in the augmented reality service system and examines the advantages of using this structure. The article develops and investigates a set of models and methods for virtual reality, including models of VR services, the interaction of the main elements in the provision of VR services and a model of a mobile user of a VR service. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Технічні науки та технології;№ 3(25) |
|
dc.subject |
Virtual Reality (VR) |
en_US |
dc.subject |
5G |
en_US |
dc.subject |
server request processing time |
en_US |
dc.subject |
M/G/1 queuing system |
en_US |
dc.subject |
Pollachek-Khinchin formula |
en_US |
dc.subject |
RTT round-trip delay |
en_US |
dc.subject |
Internet of Things |
en_US |
dc.subject |
multilevel mobile edge computing (MM-MEC) |
en_US |
dc.subject |
Віртуальна Реальність (VR) |
en_US |
dc.subject |
D2D (Device-to-Device) |
en_US |
dc.subject |
час обробки запиту сервером |
en_US |
dc.subject |
система масового обслуговування M / G / 1 |
en_US |
dc.subject |
формула Поллачека-Хинчина |
en_US |
dc.subject |
кругова затримка RTT |
en_US |
dc.subject |
Інтернет Речей |
en_US |
dc.subject |
багаторівнева система граничних обчислень (ММ-MEC) |
en_US |
dc.title |
Virtual reality simulation service on SDN software under a limited resource 5G mobile terminal |
en_US |
dc.title.alternative |
Імітаційне моделювання послуги віртуальної реальності в програмно-конфігурованих мережах SDN в умовах обмежених ресурсів мобільного терміналу 5G |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
Основна ідея віртуальної реальності полягає в накладенні тексту, графіки, аудіо, відео, сенсорних даних і відчуттів поверх існуючих об'єктів навколишнього світу в режимі реального часу. Тому відмінною рисою віртуальної реальності є поєднання реальних і віртуальних об'єктів в єдиному просторі, що часто називають новим поняттям «гібридна» реальність, під яким розуміють тривимірне сприйняття об'єктів і наявність інтерактивності, що призводить до високих вимог до затримки передачі по мережі зв'язку. У цій статті розроблена ієрархічна структура розміщення даних у системі обслуговування віртуальної реальності і досліджуються переваги використання даної структури. Досить велика кількість додатків віртуальної реальності засновано на розпізнаванні об'єктів в оточенні користувача, тобто в поле його зору. Запропонована нова структура системи надання послуг віртуальної реальності (VR) на основі модифікованої багаторівневої системи граничних обчислень, що використовує технологію взаємодії D2D (Device-to-Device). В основі мереж 5G лежать занадто щільні мережі з ультра малими затримками (τ <1мс.). Останнім часом вимоги до ультрамалих затримок були доповнені вимогами щодо ультрависокої надійності, в результаті чого з'явилися мережі з ультрависокої надійністю і ультра малими затримками URLLC (Ultra Reliable and Low Latency Communications. У статті розробляється і досліджується комплекс моделей і методів для віртуальної реальності, що включає в себе моделі послуг VR, взаємодії основних елементів при наданні послуг VR, модель мобільного користувача послуги VR, в якій користувач представлений як система масового обслуговування, що дозволяє оцінити потоки і інформацію, яка надходить до системи масового обслуговування. |
en_US |