Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тігарев, В. М. | |
dc.contributor.author | Бабич, Ю. І. | |
dc.contributor.author | Лопаков, О. С. | |
dc.contributor.author | Космачевський, В. В. | |
dc.contributor.author | Барчанова, Ю. С. | |
dc.date.accessioned | 2021-12-26T16:48:49Z | |
dc.date.available | 2021-12-26T16:48:49Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/24813 | |
dc.description | Tigarev, V. Virtual reality simulation service on SDN software under a limited resource 5G mobile terminal / V. Tigarev, Y. Babych, O. Lopakov, V. Kosmachevskiy, Y. Barchanova // Технічні науки та технології. – 2021. – № 3(25). – С. 164-178. | en_US |
dc.description.abstract | This article develops a hierarchical structure of data placement in the augmented reality service system and examines the advantages of using this structure. The article develops and investigates a set of models and methods for virtual reality, including models of VR services, the interaction of the main elements in the provision of VR services and a model of a mobile user of a VR service. | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Технічні науки та технології;№ 3(25) | |
dc.subject | Virtual Reality (VR) | en_US |
dc.subject | 5G | en_US |
dc.subject | server request processing time | en_US |
dc.subject | M/G/1 queuing system | en_US |
dc.subject | Pollachek-Khinchin formula | en_US |
dc.subject | RTT round-trip delay | en_US |
dc.subject | Internet of Things | en_US |
dc.subject | multilevel mobile edge computing (MM-MEC) | en_US |
dc.subject | Віртуальна Реальність (VR) | en_US |
dc.subject | D2D (Device-to-Device) | en_US |
dc.subject | час обробки запиту сервером | en_US |
dc.subject | система масового обслуговування M / G / 1 | en_US |
dc.subject | формула Поллачека-Хинчина | en_US |
dc.subject | кругова затримка RTT | en_US |
dc.subject | Інтернет Речей | en_US |
dc.subject | багаторівнева система граничних обчислень (ММ-MEC) | en_US |
dc.title | Virtual reality simulation service on SDN software under a limited resource 5G mobile terminal | en_US |
dc.title.alternative | Імітаційне моделювання послуги віртуальної реальності в програмно-конфігурованих мережах SDN в умовах обмежених ресурсів мобільного терміналу 5G | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.description.abstractalt1 | Основна ідея віртуальної реальності полягає в накладенні тексту, графіки, аудіо, відео, сенсорних даних і відчуттів поверх існуючих об'єктів навколишнього світу в режимі реального часу. Тому відмінною рисою віртуальної реальності є поєднання реальних і віртуальних об'єктів в єдиному просторі, що часто називають новим поняттям «гібридна» реальність, під яким розуміють тривимірне сприйняття об'єктів і наявність інтерактивності, що призводить до високих вимог до затримки передачі по мережі зв'язку. У цій статті розроблена ієрархічна структура розміщення даних у системі обслуговування віртуальної реальності і досліджуються переваги використання даної структури. Досить велика кількість додатків віртуальної реальності засновано на розпізнаванні об'єктів в оточенні користувача, тобто в поле його зору. Запропонована нова структура системи надання послуг віртуальної реальності (VR) на основі модифікованої багаторівневої системи граничних обчислень, що використовує технологію взаємодії D2D (Device-to-Device). В основі мереж 5G лежать занадто щільні мережі з ультра малими затримками (τ <1мс.). Останнім часом вимоги до ультрамалих затримок були доповнені вимогами щодо ультрависокої надійності, в результаті чого з'явилися мережі з ультрависокої надійністю і ультра малими затримками URLLC (Ultra Reliable and Low Latency Communications. У статті розробляється і досліджується комплекс моделей і методів для віртуальної реальності, що включає в себе моделі послуг VR, взаємодії основних елементів при наданні послуг VR, модель мобільного користувача послуги VR, в якій користувач представлений як система масового обслуговування, що дозволяє оцінити потоки і інформацію, яка надходить до системи масового обслуговування. | en_US |