ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тігарев, В. М.
dc.contributor.author Бабич, Ю. І.
dc.contributor.author Лопаков, О. С.
dc.contributor.author Космачевський, В. В.
dc.contributor.author Барчанова, Ю. С.
dc.date.accessioned 2021-12-26T16:48:49Z
dc.date.available 2021-12-26T16:48:49Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/24813
dc.description Tigarev, V. Virtual reality simulation service on SDN software under a limited resource 5G mobile terminal / V. Tigarev, Y. Babych, O. Lopakov, V. Kosmachevskiy, Y. Barchanova // Технічні науки та технології. – 2021. – № 3(25). – С. 164-178. en_US
dc.description.abstract This article develops a hierarchical structure of data placement in the augmented reality service system and examines the advantages of using this structure. The article develops and investigates a set of models and methods for virtual reality, including models of VR services, the interaction of the main elements in the provision of VR services and a model of a mobile user of a VR service. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» en_US
dc.relation.ispartofseries Технічні науки та технології;№ 3(25)
dc.subject Virtual Reality (VR) en_US
dc.subject 5G en_US
dc.subject server request processing time en_US
dc.subject M/G/1 queuing system en_US
dc.subject Pollachek-Khinchin formula en_US
dc.subject RTT round-trip delay en_US
dc.subject Internet of Things en_US
dc.subject multilevel mobile edge computing (MM-MEC) en_US
dc.subject Віртуальна Реальність (VR) en_US
dc.subject D2D (Device-to-Device) en_US
dc.subject час обробки запиту сервером en_US
dc.subject система масового обслуговування M / G / 1 en_US
dc.subject формула Поллачека-Хинчина en_US
dc.subject кругова затримка RTT en_US
dc.subject Інтернет Речей en_US
dc.subject багаторівнева система граничних обчислень (ММ-MEC) en_US
dc.title Virtual reality simulation service on SDN software under a limited resource 5G mobile terminal en_US
dc.title.alternative Імітаційне моделювання послуги віртуальної реальності в програмно-конфігурованих мережах SDN в умовах обмежених ресурсів мобільного терміналу 5G en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Основна ідея віртуальної реальності полягає в накладенні тексту, графіки, аудіо, відео, сенсорних даних і відчуттів поверх існуючих об'єктів навколишнього світу в режимі реального часу. Тому відмінною рисою віртуальної реальності є поєднання реальних і віртуальних об'єктів в єдиному просторі, що часто називають новим поняттям «гібридна» реальність, під яким розуміють тривимірне сприйняття об'єктів і наявність інтерактивності, що призводить до високих вимог до затримки передачі по мережі зв'язку. У цій статті розроблена ієрархічна структура розміщення даних у системі обслуговування віртуальної реальності і досліджуються переваги використання даної структури. Досить велика кількість додатків віртуальної реальності засновано на розпізнаванні об'єктів в оточенні користувача, тобто в поле його зору. Запропонована нова структура системи надання послуг віртуальної реальності (VR) на основі модифікованої багаторівневої системи граничних обчислень, що використовує технологію взаємодії D2D (Device-to-Device). В основі мереж 5G лежать занадто щільні мережі з ультра малими затримками (τ <1мс.). Останнім часом вимоги до ультрамалих затримок були доповнені вимогами щодо ультрависокої надійності, в результаті чого з'явилися мережі з ультрависокої надійністю і ультра малими затримками URLLC (Ultra Reliable and Low Latency Communications. У статті розробляється і досліджується комплекс моделей і методів для віртуальної реальності, що включає в себе моделі послуг VR, взаємодії основних елементів при наданні послуг VR, модель мобільного користувача послуги VR, в якій користувач представлений як система масового обслуговування, що дозволяє оцінити потоки і інформацію, яка надходить до системи масового обслуговування. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу