dc.contributor.author |
Болденков, Д. О.
|
|
dc.date.accessioned |
2022-01-05T12:50:08Z |
|
dc.date.available |
2022-01-05T12:50:08Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/24914 |
|
dc.description |
Болденков, Д. О. Удосконалення асортиментної політики підприємства роздрібної торгівлі в сучасних умовах (на прикладі ТОВ "ФТД-Ритейл") : випускна кваліфікаційна робота : 073 «Менеджмент» / Д. О. Болденков ; керівник роботи Г. М. Самійленко ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра менеджменту та державної служби. – Чернігів, 2021. – 77 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Об’єктом дослідження виступають процеси удосконалення асортиментної політики на підприємстві ТОВ "ФТД-Ритейл".
Предметом дослідження є теоретичні, методичні, та практичні аспекти удосконалення асортиментної політики на підприємстві ТОВ "ФТД- Ритейл".
Метою є комплексне дослідження основних аспектів формування товарного асортименту, огляд основних методичних підходів та розробка на основі проведеного дослідження практичних шляхів вдосконалення асортиментної стратегії на підприємстві ТОВ "ФТД-Ритейл".
Методи дослідження: системний аналіз, логічне узагальнення, методи аналізу та синтезу, статистичний аналіз, графічний метод та абстрактно- логічний метод.
Розроблені на підставі аналізу асортиментної політики рекомендації сприятимуть підвищенню прибутковості підприємства ТОВ "ФТД-Ритейл". |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів |
en_US |
dc.subject |
асортимент |
en_US |
dc.subject |
мерчандайзинг |
en_US |
dc.subject |
планограма |
en_US |
dc.subject |
аналіз |
en_US |
dc.subject |
продажі |
en_US |
dc.subject |
assortment |
en_US |
dc.subject |
merchandising |
en_US |
dc.subject |
planogram |
en_US |
dc.subject |
analysis |
en_US |
dc.subject |
sales |
en_US |
dc.title |
Удосконалення асортиментної політики підприємства роздрібної торгівлі в сучасних умовах |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |