dc.contributor.author |
Чорна, К. О.
|
|
dc.date.accessioned |
2022-01-05T13:15:36Z |
|
dc.date.available |
2022-01-05T13:15:36Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/24916 |
|
dc.description |
Чорна, К. О. Удосконалення діджитал-стратегії підприємства в умовах пандемії COVID-19 : випускна кваліфікаційна робота : 073 «Менеджмент» / К. О. Чорна ; керівник роботи О. В. Попело ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра менеджменту та державної служби. – Чернігів, 2021. – 85 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Об’єктом дослідження є процеси удосконалення діджитал-стратегії підприємства ТОВ «БІОКОН» в умовах пандемії COVID-19.
Предметом дослідження є теоретико-методологічні засади та практичні рекомендації щодо удосконалення діджитал-стратегії на підприємстві ТОВ «БІОКОН» в умовах пандемії COVID-19.
Метою дослідження є визначення, розробка та організаційно-економічне обґрунтування основних векторів удосконалення діючої діджитал-стратегії підприємства
ТОВ «БІОКОН».
Методи дослідження: системний аналіз, логічне узагальнення, статистичний аналіз, нормативно-правовий метод, графічний метод та абстрактно-логічний.
Розроблені на підставі аналізу діючої діджитал-стратегії рекомендації сприятимуть підвищенню ефективності діяльності підприємства ТОВ «БІОКОН». |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів |
en_US |
dc.subject |
діджитал-маркетинг |
en_US |
dc.subject |
діджитал-стратегія |
en_US |
dc.subject |
smm |
en_US |
dc.subject |
ефективність |
en_US |
dc.subject |
маркетингове середовище |
en_US |
dc.subject |
реклама |
en_US |
dc.subject |
digital marketing |
en_US |
dc.subject |
digital strategy |
en_US |
dc.subject |
efficiency |
en_US |
dc.subject |
marketing environment |
en_US |
dc.subject |
advertising |
en_US |
dc.title |
Удосконалення діджитал-стратегії підприємства в умовах пандемії COVID-19 |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |