IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Управління стратегічним набором товарної групи побутової електронної техніки ТОВ «ВЕНА»

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Говоруха, Ю. Ю.
dc.date.accessioned 2022-01-10T08:54:29Z
dc.date.available 2022-01-10T08:54:29Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/24945
dc.description Говоруха, Ю. Ю. Управління стратегічним набором товарної групи побутової електронної техніки ТОВ «ВЕНА : випускна кваліфікаційна робота : 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» / Ю. Ю. Говоруха ; керівник роботи Н. В. Іванова ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2021. – 81 с. en_US
dc.description.abstract Об’єкт дослідження – стратегічний набір побутової техніки ТОВ «Вена» Предмет дослідження – теоретичні, науково-методичні, практичні аспекти щодо управління стратегічним набором групи побутової електронної техніки. Метою роботи єформування підходів щодо удосконалення стратегічного набору групи побутової електронної техніки на прикладі ТОВ «Вена» Методи дослідження – теоретичну та методологічну основу роботи становлять фундаментальні положення теорії стратегічного набору підприємства та напрями оцінки стратегічного набору підприємства. Були використані такі методи дослідження як аналіз, синтез, узагальнення, порівняння. В першому розділі розкриваються теоретичні засади управління стратегічним набором підприємства: розглядаються особливості формування стратегічного набору торгового підприємства, методичні підходи до оціни стратегічного набору підприємства, напрями забезпечення конкурентоспроможності стратегічного набору. В другому розділі проводиться стратегічний аналіз ТОВ «Вена»: проведена економічна оцінка результатів діяльності ТОВ «ВЕНА»; аналіз стратегічного позиціонування ТОВ «ВЕНА» на ринку побутової електронної техніки; дана оцінка конкурентоспроможності побутової електронної техніки, представленої в ТОВ «ВЕНА». В третьому розділі розроблені рекомендації щодо вдосконалення стратегічного набору побутової електронної техніки ТОВ «Вена»: оптимізація стратегічного набору побутової електронної техніки ТОВ «ВЕНА»; простежений економічний ефект від запропонованих заходів. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject стратегії en_US
dc.subject стратегічний набір en_US
dc.subject управління стратегічним набором підприємства en_US
dc.subject стратегічна прогалина en_US
dc.subject стратегічний аналіз en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject strategies en_US
dc.subject strategic set en_US
dc.subject management of strategic set of the enterprise en_US
dc.subject strategic gap en_US
dc.subject strategic analysis en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.title Управління стратегічним набором товарної групи побутової електронної техніки ТОВ «ВЕНА» en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 The object of research - a strategic set of home appliances LLC "VENA" The subject of research - theoretical, scientific and methodological, practical aspects of managing the strategic set of consumer electronics. The purpose of the work is to form approaches to improve the strategic set of consumer electronics on the example of LLC "VENA". Research methods - theoretical and methodological basis of the work are the fundamental provisions of the theory of strategic recruitment and directions of assessment of strategic recruitment. Research methods such as analysis, synthesis, generalization, comparison were used. The first section reveals the theoretical foundations of strategic recruitment management: features of the formation of the strategic set of the trading company, methodological approaches to assessing the strategic set of the company, areas of competitiveness of the strategic set. In the second section the strategic analysis of LLC Vienna is carried out: the economic estimation of results of activity of LLC VENA is carried out; analysis of the strategic positioning of VENA LLC in the market of consumer electronics; an assessment of the competitiveness of consumer electronics presented in LLC "VENA". In the third section, recommendations for improving the strategic set of consumer electronics of LLC "Vienna" are developed: optimization of the strategic set of consumer electronics of LLC "VENA"; traced economic effect of the proposed measures. en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record