dc.contributor.author |
Говоруха, Ю. Ю.
|
|
dc.date.accessioned |
2022-01-10T08:54:29Z |
|
dc.date.available |
2022-01-10T08:54:29Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/24945 |
|
dc.description |
Говоруха, Ю. Ю. Управління стратегічним набором товарної групи побутової електронної техніки ТОВ «ВЕНА : випускна кваліфікаційна робота : 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» / Ю. Ю. Говоруха ; керівник роботи Н. В. Іванова ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2021. – 81 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Об’єкт дослідження – стратегічний набір побутової техніки ТОВ «Вена» Предмет дослідження – теоретичні, науково-методичні, практичні аспекти щодо управління стратегічним набором групи побутової електронної техніки.
Метою роботи єформування підходів щодо удосконалення стратегічного набору групи побутової електронної техніки на прикладі ТОВ «Вена» Методи дослідження – теоретичну та методологічну основу роботи становлять фундаментальні положення теорії стратегічного набору підприємства та напрями оцінки стратегічного набору підприємства. Були використані такі методи дослідження як аналіз, синтез, узагальнення, порівняння.
В першому розділі розкриваються теоретичні засади управління стратегічним набором підприємства: розглядаються особливості формування стратегічного набору торгового підприємства, методичні підходи до оціни стратегічного набору підприємства, напрями забезпечення конкурентоспроможності стратегічного набору.
В другому розділі проводиться стратегічний аналіз ТОВ «Вена»: проведена економічна оцінка результатів діяльності ТОВ «ВЕНА»; аналіз стратегічного позиціонування ТОВ «ВЕНА» на ринку побутової електронної техніки; дана оцінка конкурентоспроможності побутової електронної техніки, представленої в ТОВ «ВЕНА».
В третьому розділі розроблені рекомендації щодо вдосконалення стратегічного набору побутової електронної техніки ТОВ «Вена»: оптимізація стратегічного набору побутової електронної техніки ТОВ «ВЕНА»; простежений економічний ефект від запропонованих заходів. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів |
en_US |
dc.subject |
стратегії |
en_US |
dc.subject |
стратегічний набір |
en_US |
dc.subject |
управління стратегічним набором підприємства |
en_US |
dc.subject |
стратегічна прогалина |
en_US |
dc.subject |
стратегічний аналіз |
en_US |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
en_US |
dc.subject |
strategies |
en_US |
dc.subject |
strategic set |
en_US |
dc.subject |
management of strategic set of the enterprise |
en_US |
dc.subject |
strategic gap |
en_US |
dc.subject |
strategic analysis |
en_US |
dc.subject |
competitiveness |
en_US |
dc.title |
Управління стратегічним набором товарної групи побутової електронної техніки ТОВ «ВЕНА» |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
The object of research - a strategic set of home appliances LLC "VENA"
The subject of research - theoretical, scientific and methodological, practical aspects of managing the strategic set of consumer electronics.
The purpose of the work is to form approaches to improve the strategic set of consumer electronics on the example of LLC "VENA".
Research methods - theoretical and methodological basis of the work are the fundamental provisions of the theory of strategic recruitment and directions of assessment of strategic recruitment. Research methods such as analysis, synthesis, generalization, comparison were used.
The first section reveals the theoretical foundations of strategic recruitment management: features of the formation of the strategic set of the trading company, methodological approaches to assessing the strategic set of the company, areas of competitiveness of the strategic set.
In the second section the strategic analysis of LLC Vienna is carried out: the economic estimation of results of activity of LLC VENA is carried out; analysis of the strategic positioning of VENA LLC in the market of consumer electronics; an assessment of the competitiveness of consumer electronics presented in LLC "VENA".
In the third section, recommendations for improving the strategic set of consumer electronics of LLC "Vienna" are developed: optimization of the strategic set of consumer electronics of LLC "VENA"; traced economic effect of the proposed measures. |
en_US |