Короткий опис(реферат):
Об’єкт дослідження – інтернет-магазин “BookMood”.
Предмет дослідження – теоретичні, методологічні та практичні основи становлення ринку електронної комерції та функціонування інтернет-магазину.
Метою роботи є розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення роботи інтернет-магазину “BookMood” для ефективного просування його на ринку електронної торгівлі.
Методи дослідження – абстракції, аналізу (зокрема, SWOT-аналіз) і синтезу, індукції та дедукції, математичні методи тощо.
В першому розділі обгрунтовано теоретичні засади функціонування ринку електронної торгівлі та В другому розділі виконано аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища інтернет-магазину, його асортименту товарів та покупців.
В третьому розділі надано пропозиції щодо удосконалення роботи інтернет-магазину “BOOKMOOD” для ефективного просування його на ринку електронної торгівлі.
Суть розробки, основні результати:
Доценко, В. В. Удосконалення роботи інтернет-магазину “BOOKMOOD” для ефективного просування його на ринку електронної торгівлі : випускна кваліфікаційна робота : 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» / В. В. Доценко ; керівник роботи І. В. Соломаха ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2021. – 92 с.