Короткий опис(реферат):
У роботі обгрунтовано теоретико-методичні та практичні засади формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства.
У першому розділі визначено поняття та розкрито принципи та підходи управління маркетинговою діяльністю підприємства; розглянуто процес формування організаційної структури маркетингових служб на підприємстві; досліджено сучасні підходи до управління маркетинговою діяльністю підприємства.
Другий розділ містить характеристику економічного та фінансового стану підприємства ФГ «Хутірське»; оцінку маркетингової діяльності підприємства; оцінку формування плану маркетингу на підприємстві.
До третього розділу увійшли пропозиції щодо обгрунтування основних напрямів удосконалення системи управління маркетинговою діяльністю на підприємстві; економічне обґрунтування запропонованих заходів.
Суть розробки, основні результати:
Герез, А. Є. Формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства
(на матеріалах Фермерського госпораства «Хутірське») : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / А. Є. Герез ; керівник роботи Л. В. Бабаченко ; НУ "Чернігівська політехніка", маркетингу, PR-технологій та логістики . – Чернігів, 2021. – 123 с.