Короткий опис(реферат):
У роботі обґрунтовано теоретико-методичні та практичні засади реалізації системи планування нової продукції на підприємстві. У першому розділі визначено сутність поняття нова продукція як економічної категорії; розглянуто особливості організації процесу планування нової продукції; досліджено методичні засади системи планування нової продукції на підприємстві. Другий розділ роботи містить аналіз стану та тенденцій розвитку галузі сільського господарства в Чернігівській області; характеристику економічного та фінансового стану ФГ «Хутірське»; оцінку потенціалу можливостей системи планування нової продукції ФГ «Хутірське». До третього розділу увійшли пропозиції щодо удосконалення системи планування нової продукції ФГ «Хутірське»; розроблено рекомендації удосконалення системи планування нової продукції ФГ «Хутірське»; здійснено економічне обґрунтування запропонованих маркетингових заходів.
Суть розробки, основні результати:
Нікітенко, М. С. Система планування нової продукції на підприємстві (на матеріалах Фермерського господарства «Хутірське») : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / М. С. Нікітенко ; керівник роботи Т. В. Забаштанська ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2021. – 84 с.