Короткий опис(реферат):
Кваліфікаційна робота присвячена вдосконаленню управління маркетинговою діяльністю банку. Перший розділ роботи містить характеристику сутності управління маркетингом та особливостей маркетингу в банківській сфері. Другий розділ містить аналіз діяльності Приватбанку, аналіз маркетингового управління та оцінку середовища ринку банківських послуг України. У третьому розділі вноситься ряд пропозицій щодо вдосконалення процесу формування стратегії маркетингу, планування маркетингу в банку, оцінки ефективності заходів планування. Висновки відбивають основні результати проведення дослідження та пропозиції щодо вдосконалення роботи підприємства в банківській сфері.
Суть розробки, основні результати:
Погорілко, Д. Ю. Вдосконалення системи управління маркетинговою діяльністю банку (на матеріалах АТ КБ "ПРИВАТБАНК") : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / Д. Ю. Погорілко ; керівник роботи Т. А. Рябова ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2021. – 73 с.