IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Реалізація комплексу маркетингу у сфері туристичних послуг (на матеріалах Національного заповідника «Києво-Печерська лавра»)

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Руденко, С. М.
dc.date.accessioned 2022-01-21T17:18:39Z
dc.date.available 2022-01-21T17:18:39Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/25182
dc.description Руденко, С. М. Реалізація комплексу маркетингу у сфері туристичних послуг (на матеріалах Національного заповідника «Києво-Печерська лавра») : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / С. М. Руденко ; керівник роботи С. О. Полковниченко ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2021. – 78 с. en_US
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі обґрунтовано теоретико-методичні та практичні засади комплексу маркетингу у сфері туристичних послуг. У першому розділі визначено поняття «туристичні послуги», обґрунтовано методичні підходи до оцінки реалізації комплексу маркетингу у сфері туризму. Другий розділ містить аналіз середовища маркетингової діяльності Національного заповідника «Києво-Печерська лавра». У третьому розділі запропоновано заходи щодо вдосконалення маркетингової діяльності Національного заповідника «Києво-Печерська лавра». en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject комплекс маркетингу en_US
dc.subject послуги en_US
dc.subject туризм en_US
dc.subject туристичні послуги en_US
dc.subject маркетингові дослідження en_US
dc.subject marketing complex en_US
dc.subject services en_US
dc.subject tourism en_US
dc.subject travel services en_US
dc.subject marketing research en_US
dc.title Реалізація комплексу маркетингу у сфері туристичних послуг (на матеріалах Національного заповідника «Києво-Печерська лавра») en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 The theoretical, methodological, and practical principles of the marketing complex in the tourist services field are substantiated in the qualification work. The first section defines the concept of «tourist services» and substantiates the methodological approaches to assessing the implementation of the marketing complex in the tourism field. The second section contains an analysis of the marketing environment of the «Kyiv-Pechersk Lavra» National Reserve. The third section suggests measures to improve the marketing activities of the «Kyiv-Pechersk Lavra» National Reserve. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу