IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Процес дослідження споживачів ринку фінансових послуг” (на матеріалах АТ КБ "ПРИВАТБАНК")

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Федченко, А. В.
dc.date.accessioned 2022-01-21T17:24:22Z
dc.date.available 2022-01-21T17:24:22Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/25183
dc.description Федченко, А. В. Процес дослідження споживачів ринку фінансових послуг” (на матеріалах АТ КБ "ПРИВАТБАНК") : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / А. В. Федченко ; керівник роботи Т. А. Рябова ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2021. – 77 с. en_US
dc.description.abstract У випускній роботі обґрунтовано підходи до вдосконалення процесу дослідження споживачів ринку фінансових послуг. У першому розділі охарактеризовано сутність процесу дослідження споживачів, визначено методи дослідження та підходи до створення портрету споживача. Другий розділ містить аналіз діяльності АТ КБ Приватбанк, оцінку місця дослідження споживачів в системі управління банку, охарактеризовано напрями дослідження споживачів, що проводить Приватбанк. В третьому розділі запропонована стратегія проведення досліджень споживачів фінансових послуг, розроблений портрет споживача в сегменті малого та середнього бізнесу, оцінена ефективність маркетингових досліджень. Висновки відбивають основні результати проведення дослідження та пропозиції щодо вдосконалення проведення досліджень споживачів ринку фінансових послуг. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject дослідження en_US
dc.subject споживачі en_US
dc.subject Приватбанк en_US
dc.subject ринок фінансових послуг en_US
dc.subject портрет споживача en_US
dc.subject research en_US
dc.subject consumers en_US
dc.subject Privatbank en_US
dc.subject financial services market en_US
dc.subject consumer portrait en_US
dc.title Процес дослідження споживачів ринку фінансових послуг” (на матеріалах АТ КБ "ПРИВАТБАНК") en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 The master's thesis substantiates the approaches to improving the process of research of consumers of the financial services market. The first section describes the essence of the process of consumer research, identifies research methods and approaches to creating a portrait of the consumer. The second section contains an analysis of the activities of JSC CB Privatbank, assessment of the place of consumer research in the management system of the bank, describes the areas of consumer research conducted by Privatbank. The third section proposes a strategy for conducting research on consumers of financial services, developed a portrait of the consumer in the segment of small and medium-sized businesses, evaluated the effectiveness of marketing research. The conclusions reflect the main results of the study and suggestions for improving the research of consumers of the financial services market. en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record