dc.contributor.author |
Вержуцька, Я. Ю.
|
|
dc.date.accessioned |
2022-01-21T17:40:44Z |
|
dc.date.available |
2022-01-21T17:40:44Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/25185 |
|
dc.description |
Вержуцька, Я. Ю. Формування конкурентоспроможного маркетингового плану реалізації бізнес-проектів» (на матеріалах ТОВ «РЕД БУЛЛ УКРАЇНА») : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / Я. Ю. Вержуцька ; керівник роботи В. А. Москаленко ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2021. – 68 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Кваліфікаційна робота присвячена обґрунтуванню маркетингової стратегії для сфери безалкогольних енергетичних напоїв. Перший розділ роботи містить характеристику маркетингового планування для реалізації бізнес-проектів сфери послуг, теоретичні аспекти маркетингового планування. Другий розділ містить аналіз діяльності підприємства ТОВ «РЕД БУЛЛ УКРАЇНА». Оцінені особливості маркетингу подій міжнародної компанії. У третьому розділі вноситься ряд пропозицій щодо формування конкурентоспроможного маркетингового плану реалізації бізнес-проектів. Висновки відбивають основні результати проведення дослідження та пропозиції щодо втілення ефективного маркетінгового плану. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
бізнес-план |
en_US |
dc.subject |
бізнес-план |
en_US |
dc.subject |
маркетинговий план |
en_US |
dc.subject |
бюджет маркетингових заходів |
en_US |
dc.subject |
таймінг проекту |
en_US |
dc.subject |
витрати |
en_US |
dc.subject |
бізнес-аналітика |
en_US |
dc.subject |
конкуренти |
en_US |
dc.subject |
клієнти |
en_US |
dc.subject |
учасники проекту |
en_US |
dc.subject |
marketing |
en_US |
dc.subject |
business plan |
en_US |
dc.subject |
business plan |
en_US |
dc.subject |
marketing plan |
en_US |
dc.subject |
marketing budget |
en_US |
dc.subject |
project timing |
en_US |
dc.subject |
costs |
en_US |
dc.subject |
business intelligence |
en_US |
dc.subject |
competitors |
en_US |
dc.subject |
customers |
en_US |
dc.subject |
project participants |
en_US |
dc.title |
Формування конкурентоспроможного маркетингового плану реалізації бізнес-проектів» (на матеріалах ТОВ «РЕД БУЛЛ УКРАЇНА») |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
Qualification work is devoted to the substantiation of marketing strategy for the field of soft energy drinks. The first section of the work contains a description of marketing planning for the implementation of business projects in the field of services, theoretical aspects of marketing planning. The second section contains an analysis of the activities of the company LLC "RED BULL UKRAINE". Features of marketing of events of the international company are estimated. The third section introduces a number of proposals for the formation of a competitive marketing plan for business projects. The conclusions reflect the main results of the study and proposals for the implementation of an effective marketing plan. |
en_US |