IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Формування конкурентоспроможного маркетингового плану реалізації бізнес-проектів» (на матеріалах ТОВ «РЕД БУЛЛ УКРАЇНА»)

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вержуцька, Я. Ю.
dc.date.accessioned 2022-01-21T17:40:44Z
dc.date.available 2022-01-21T17:40:44Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/25185
dc.description Вержуцька, Я. Ю. Формування конкурентоспроможного маркетингового плану реалізації бізнес-проектів» (на матеріалах ТОВ «РЕД БУЛЛ УКРАЇНА») : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / Я. Ю. Вержуцька ; керівник роботи В. А. Москаленко ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2021. – 68 с. en_US
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота присвячена обґрунтуванню маркетингової стратегії для сфери безалкогольних енергетичних напоїв. Перший розділ роботи містить характеристику маркетингового планування для реалізації бізнес-проектів сфери послуг, теоретичні аспекти маркетингового планування. Другий розділ містить аналіз діяльності підприємства ТОВ «РЕД БУЛЛ УКРАЇНА». Оцінені особливості маркетингу подій міжнародної компанії. У третьому розділі вноситься ряд пропозицій щодо формування конкурентоспроможного маркетингового плану реалізації бізнес-проектів. Висновки відбивають основні результати проведення дослідження та пропозиції щодо втілення ефективного маркетінгового плану. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject бізнес-план en_US
dc.subject бізнес-план en_US
dc.subject маркетинговий план en_US
dc.subject бюджет маркетингових заходів en_US
dc.subject таймінг проекту en_US
dc.subject витрати en_US
dc.subject бізнес-аналітика en_US
dc.subject конкуренти en_US
dc.subject клієнти en_US
dc.subject учасники проекту en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject business plan en_US
dc.subject business plan en_US
dc.subject marketing plan en_US
dc.subject marketing budget en_US
dc.subject project timing en_US
dc.subject costs en_US
dc.subject business intelligence en_US
dc.subject competitors en_US
dc.subject customers en_US
dc.subject project participants en_US
dc.title Формування конкурентоспроможного маркетингового плану реалізації бізнес-проектів» (на матеріалах ТОВ «РЕД БУЛЛ УКРАЇНА») en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 Qualification work is devoted to the substantiation of marketing strategy for the field of soft energy drinks. The first section of the work contains a description of marketing planning for the implementation of business projects in the field of services, theoretical aspects of marketing planning. The second section contains an analysis of the activities of the company LLC "RED BULL UKRAINE". Features of marketing of events of the international company are estimated. The third section introduces a number of proposals for the formation of a competitive marketing plan for business projects. The conclusions reflect the main results of the study and proposals for the implementation of an effective marketing plan. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу