dc.contributor.author |
Красій, А. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2022-01-21T18:06:36Z |
|
dc.date.available |
2022-01-21T18:06:36Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/25189 |
|
dc.description |
Красій, А. В. Особливості маркетингових комунікацій в освіті (на матеріалах Національного університету «Чернігівська політехніка») : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / А. В. Красій ; керівник роботи Т. А. Рябова ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2021. – 67 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
У випускній кваліфікаційній роботі розглянуто питання організації та управління системою маркетингових комунікацій кафедри “Маркетингу, PRтехнологій та логістики” в Національному університеті «Чернігівська політехніка» Випускна кваліфікаційна робота містить такі розділи: - теоретичні засади сутності, змісту, функції та принципи побудови маркетингових комунікацій та специфіка розробки системи маркетингових комунікацій в просуванні освітніх послуг; - характеристика, напрямки та особливості організації чинної системи маркетингових комунікацій кафедри “Маркетингу, PR-технологій та логістики”; - шляхи удосконалення інструментів маркетингових комунікацій; У процесі роботи зроблено висновки та внесені пропозиції щодо удосконалення системи маркетингової комунікації кафедри “Маркетингу, PRтехнологій та логістики”. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів |
en_US |
dc.subject |
маркетингова комунікація |
en_US |
dc.subject |
освітні послуги |
en_US |
dc.subject |
просування |
en_US |
dc.subject |
цільова аудиторія |
en_US |
dc.subject |
соціальні мережі |
en_US |
dc.subject |
marketing communication |
en_US |
dc.subject |
educational services |
en_US |
dc.subject |
promotion |
en_US |
dc.subject |
target audience |
en_US |
dc.subject |
social networks |
en_US |
dc.title |
Особливості маркетингових комунікацій в освіті (на матеріалах Національного університету «Чернігівська політехніка») |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
In the final qualifying work the issues of organization and management of the marketing communications system of the Department of Marketing, PR-Technologies and Logistics at the National University "Chernihiv Polytechnic" are considered. The final qualifying work contains the following sections: - theoretical principles of the essence, content, functions and principles of construction of marketing communications of educational services; - characteristics, directions and features of the organization of the current system of marketing communications of the Department of "Marketing, PR-technologies and logistics"; - ways to improve the tools of marketing communications; In the course of the work conclusions were made and proposals were made to improve the system of marketing communication of the Department of "Marketing, PRtechnologies and logistics". |
en_US |