IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Особливості маркетингових комунікацій в освіті (на матеріалах Національного університету «Чернігівська політехніка»)

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Красій, А. В.
dc.date.accessioned 2022-01-21T18:06:36Z
dc.date.available 2022-01-21T18:06:36Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/25189
dc.description Красій, А. В. Особливості маркетингових комунікацій в освіті (на матеріалах Національного університету «Чернігівська політехніка») : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / А. В. Красій ; керівник роботи Т. А. Рябова ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2021. – 67 с. en_US
dc.description.abstract У випускній кваліфікаційній роботі розглянуто питання організації та управління системою маркетингових комунікацій кафедри “Маркетингу, PRтехнологій та логістики” в Національному університеті «Чернігівська політехніка» Випускна кваліфікаційна робота містить такі розділи: - теоретичні засади сутності, змісту, функції та принципи побудови маркетингових комунікацій та специфіка розробки системи маркетингових комунікацій в просуванні освітніх послуг; - характеристика, напрямки та особливості організації чинної системи маркетингових комунікацій кафедри “Маркетингу, PR-технологій та логістики”; - шляхи удосконалення інструментів маркетингових комунікацій; У процесі роботи зроблено висновки та внесені пропозиції щодо удосконалення системи маркетингової комунікації кафедри “Маркетингу, PRтехнологій та логістики”. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject маркетингова комунікація en_US
dc.subject освітні послуги en_US
dc.subject просування en_US
dc.subject цільова аудиторія en_US
dc.subject соціальні мережі en_US
dc.subject marketing communication en_US
dc.subject educational services en_US
dc.subject promotion en_US
dc.subject target audience en_US
dc.subject social networks en_US
dc.title Особливості маркетингових комунікацій в освіті (на матеріалах Національного університету «Чернігівська політехніка») en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 In the final qualifying work the issues of organization and management of the marketing communications system of the Department of Marketing, PR-Technologies and Logistics at the National University "Chernihiv Polytechnic" are considered. The final qualifying work contains the following sections: - theoretical principles of the essence, content, functions and principles of construction of marketing communications of educational services; - characteristics, directions and features of the organization of the current system of marketing communications of the Department of "Marketing, PR-technologies and logistics"; - ways to improve the tools of marketing communications; In the course of the work conclusions were made and proposals were made to improve the system of marketing communication of the Department of "Marketing, PRtechnologies and logistics". en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу