Короткий опис(реферат):
У роботі обґрунтовано теоретико-методичні та практичні засади управління маркетингом у сфері туризму. У першому розділі досліджено сутність маркетингу в туристичній сфері, визначено особливості туристичного продукту, досліджено управління маркетингом у сфері туризму. Другий розділ містить загальну характеристику діяльності ТОВ «Окмі Тур», аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Окмі Тур» та аналіз конкурентного середовища ТОВ «Окмі Тур». До третього розділу увійшли пропозиції щодо обґрунтування основних напрямів удосконалення діяльності ТОВ «Окмі Тур», в рамках управління маркетинговою діяльністю підприємству запропоновано розширити систему маркетингових заходів, впроваджувати сучасні технології в діяльність.
Суть розробки, основні результати:
Сміловець, Д. О. Управління маркетингом у сфері туризму (на матеріалах ТОВ «Окмі Тур») : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / Д. О. Сміловець ; керівник роботи І. Б. Рябов ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2021. – 65 с.