Короткий опис(реферат):
Галузь будівництва автомобілів не стоїть на місці, автомобільні засоби випускаються кожен день та в великій кількості по всьому світу. Тому, що без автомобілів рухне не частково, а повністю економіки більшості країн де не є розвинене авіоційне сполучення, корабельне сполучення, залізничне сполучення або просто великі території, до яких іншим засобами швидко дістатися не буде можливостію окрім автомобільного засобу. Не слід забувати, що також можна використовувати гужові повозки з залученням коней у якості силового елемента, що буде призводити до руху віз та перевозити вантажі але це не є дуже рентабельно, а особливо швидко та тим паче зможе порівнятися з іншими видами транспортування, бо вантажопідйомність дуже не велика, прохідність буде лише залежити від стану дороги, вміння водія коня зправлятися з труднощами на дорозі. До цього всього не слід забувати про обмежений час в дорозі ,бо коню треба перепочинок, поїсти та поспать.
Хоча такими методом доставки зараз рокистуються по всій Америці релігійні громади Аміші, які відмовилися від благ цивілізації, а в якості транспотру та обробки земельних наділів користуються кіньми. Що в свою чергу не є економією власного часу, ресурсів та зменшує продуктивність в сфері землеробства.
З цього всього випливає, що автомобілі (спец техніка для обробки паїв, наділів землі, автобуси / автомобільні засоби перевозки пасажирів та вантажів) є незамінними в сучасному житті в двадцять першому столітті. Впевнений, шо так само буде і в наступних поколіннях, бо автомобілі з кожним роком стають все економічнішими, мають кращу характеристику двигунів, а саме менше вихлопних шкідливих газів викидається в атмосферу та навколишнє середовище (це є великою заслугою хімічної та природо охоронного направлення) в даній сфері автомобілебудування. Автомобільні також оновлюють свої форму, кузова, підвіски, рульові елементи системи гальмування, елементи трансмісії , блоки керування автомобілем (мізки авто).
Суть розробки, основні результати:
Смаль, Д. В. Проект вантажного повнопривідного автомобіля з дослідженням технологічного процесу відновлення цапфи заднього моста : випускна кваліфікаційна робота : 274 "Автомобільний транспорт" / Д. В. Смаль ; керівник роботи В. В. Кальченко ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра автомобільного транспорту та галузевого машинобудування. – Чернігів, 2021. – 148 с.