IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Напрями удосконалення маркетингової політики підприємства в умовах загострення конкуренції

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Охріменко, К. В.
dc.date.accessioned 2022-02-09T11:05:15Z
dc.date.available 2022-02-09T11:05:15Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/25374
dc.description Охріменко, К. В. Напрями удосконалення маркетингової політики підприємства в умовах загострення конкуренції : випускна кваліфікаційна робота : 073 «Менеджмент» / К. В. Охріменко ; керівник роботи О. С. Лашук ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра публічного управління та менеджменту організацій. – Чернігів, 2021. – 85 с. en_US
dc.description.abstract Об’єктом дослідження є процес вдосконалення маркетингової діяльності Чернігівського відділення ПАТ КБ «Приватбанк» в умовах загострення конкуренції. Предметом дослідження є теоретичні положення та прикладні аспекти вдосконалення маркетингової діяльності Чернігівського відділення ПАТ КБ «Приватбанк». Метою кваліфікаційної роботи є розробка шляхів вдосконалення маркетингової діяльності Чернігівського відділення ПАТ КБ «Приватбанк» в умовах загострення конкуренції. Методи дослідження: теоретичного узагальнення, логічного узагальнення, порівняльного аналізу, дедуктивний, маркетингового аналізу, кореляційний аналіз, індексний аналіз та ін. Результати дослідження можуть бути застосовані в діяльності банківських установ та у відділах маркетингу різних організацій та установ. Теоретичною та інформаційною базою роботи стали наукові доробки вітчизняних і зарубіжних дослідників із питань впровадження електронного урядування, довідкова література, нормативно-правові акти, статистичні та аналітичні матеріали, результати соціологічних опитувань та досліджень провідних наукових установ України. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject конкуренція en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject цінова політика en_US
dc.subject банківська установа en_US
dc.subject банківська послуга en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject competition en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject marketing activity en_US
dc.subject pricing policy en_US
dc.subject banking institution en_US
dc.subject banking service en_US
dc.title Напрями удосконалення маркетингової політики підприємства в умовах загострення конкуренції en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 The object of the study is the process of improving the marketing activities of the Chernihiv branch of PJSC CB "Privatbank" in the face of intensifying competition. The subject of the study is the theoretical provisions and applied aspects of improving the marketing activities of the Chernihiv branch of PJSC CB "Privatbank". The purpose of the qualification work is to develop ways to improve the marketing activities of the Chernihiv branch of PJSC CB "Privatbank" in conditions of intensifying competition. Research methods: theoretical generalization, logical generalization, comparative analysis, deductive, marketing analysis, correlation analysis, index analysis, etc. The results of the study can be applied in the activities of banking institutions and marketing departments of various organizations and institutions. Theoretical and information base of the work were scientific works of domestic and foreign researchers on the implementation of e-government, reference books, regulations, statistical and analytical materials, results of opinion polls and studies of leading scientific institutions of Ukraine. en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record