IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Електронні петиції як спосіб комунікаційної взаємодії в системі «уряд-громадськість»

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткаленко, Н. В.
dc.contributor.author Михайловська, О. В.
dc.contributor.author Войченко, Д. А.
dc.date.accessioned 2022-02-15T10:48:41Z
dc.date.available 2022-02-15T10:48:41Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/25408
dc.description Ткаленко, Н. В. Електронні петиції як спосіб комунікаційної взаємодії в системі «уряд-громадськість» / Н. В. Ткаленко, О. В. Михайловська, Д. А. Войченко // Державне управління: удосконалення та розвиток. – 2017. – №10. en_US
dc.description.abstract У статті досліджено існуючий стан зворотного зв’язку комунікаційного процесу в системі взаємодії «уряд-громадськість». Проведено аналіз звернень громадян України до влади шляхом подання електронних петицій. Досліджено існуючі відповіді на них та впровадження підписаних петицій у практику публічного управління. Охарактеризовано системи подання електронних петицій на державному та місцевому рівнях. Проведено детальний аналіз структури поданих петицій за територіальними громадами України, а саме: загальна кількість, розподіл по громадам, кількість голосів та тематика звернень. На основі отриманих даних сформовані основні проблемні питання, які найбільше хвилюють громадян України. Визначено основні недоліки даного способу зворотного зв’язку комунікаційної взаємодії в системі «уряд- громадськість» та запропоновано шляхи їх усунення, які спрямовані на підвищення ефективності публічного управління. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.relation.ispartofseries Державне управління: удосконалення та розвиток;№ 10
dc.subject електронні петиції en_US
dc.subject е-демократія en_US
dc.subject е-врядування en_US
dc.subject публічне управління en_US
dc.subject комунікації en_US
dc.subject діалог en_US
dc.subject E-petition en_US
dc.subject e-democracy en_US
dc.subject e-governance en_US
dc.subject public administration en_US
dc.subject communication en_US
dc.subject dialogue en_US
dc.title Електронні петиції як спосіб комунікаційної взаємодії в системі «уряд-громадськість» en_US
dc.title.alternative The electronic petitions as a method of the communication interaction in the system "government-public" en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 The existing state of feedback of the communication process is investigated in the article in the system of interaction "government-public". An analysis of the appeals of Ukrainian citizens to government by submitting electronic petitions has been carried out. The existing responses to them and the implementation of signed petitions in practice public management are explored. Systems of submission of electronic petitions are described at the state and local levels. A detailed analysis of the structure of petitions is conducted by territorial communities of Ukraine, namely: total number, distribution by community, number of votes and subject of appeals. On the basis of the received data, the main problem issues are formed those are of great concern to the citizens of Ukraine. The main disadvantages of this method of feedback of communication interaction are determined in the system "government-public ", and ways of their elimination are proposed aimed at increasing the efficiency of public administration. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу