Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Локоть, І. В. | |
dc.date.accessioned | 2022-02-18T07:41:25Z | |
dc.date.available | 2022-02-18T07:41:25Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/25425 | |
dc.description | Локоть, І. В. Проект вантажного бортового автомобіля з дослідженням технологічного процесу ведучого валу : випускна кваліфікаційна робота : 274 "Автомобільний транспорт" / І. В. Локоть ; керівник роботи О. О. Литвин ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра автомобільного транспорту та галузевого машинобудування. – Чернігів, 2021. – 157 с. | en_US |
dc.description.abstract | Робота включає в себе розрахунок параметрів автомобіля УРАЛ 5323 з детальним розглядом схеми компонування та інших елементів засобу. Також був повністю розрахований двигуна автомобіля УРАЛ 5323 з його параметрами, визначив робочу теплову температуру, параметри навантаження на КШМ та вал. Порахував ріх рівномірний та не рівномірний завантаженого та не завантаженого автомобіля. Визначив паливну економічність засобу та його гальмівний шлях. В спеціальній частині виконав розрахунок роздавальної коробки та та інших елементів її конструкції. Дослідив процес відновлення головного валу. Для виконання розрахунків та графічної частини використовувались такі спеціальні програми як: “МS Office”, “Mathcad”, “Компас 3D”. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | вантажівка | en_US |
dc.subject | бортовий автомобіль | en_US |
dc.subject | двигун | en_US |
dc.subject | тепловий розрахунок двиуна | en_US |
dc.subject | гальмівні властивості | en_US |
dc.subject | паливна економічність | en_US |
dc.subject | головка блока відновлення | en_US |
dc.subject | свердління | en_US |
dc.subject | наплавлення | en_US |
dc.subject | шліфування | en_US |
dc.subject | truck | en_US |
dc.subject | onboard car | en_US |
dc.subject | engine | en_US |
dc.subject | thermal calculation of the engine | en_US |
dc.subject | braking properties | en_US |
dc.subject | fuel efficiency | en_US |
dc.subject | recovery unit head | en_US |
dc.subject | drilling | en_US |
dc.subject | surfacing | en_US |
dc.subject | grinding | en_US |
dc.title | Проект вантажного бортового автомобіля з дослідженням технологічного процесу ведучого валу | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.description.abstractalt1 | The work of includes the calculation of the parameters of the car URAL 5323 with a detailed consideration of the layout and other elements of the tool. Also the URAL 5323 car engine with its parameters was completely calculated, the working thermal temperature, parameters of loading on KShM and a shaft were defined. Calculated the uniform and non-uniform of the loaded and unloaded car. Determined the fuel economy of the vehicle and its braking distance. In a special part he calculated the transfer case and other elements of its design. Investigated the process of restoring the main shaft. Special programs such as “MS Office”, “Mathcad”, “Compass 3D” were used to perform calculations and graphics. | en_US |