Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Білець, Ю. С. | |
dc.contributor.author | Павленко, А. В. | |
dc.date.accessioned | 2022-12-22T09:51:11Z | |
dc.date.available | 2022-12-22T09:51:11Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/26383 | |
dc.description | Білець, Ю. С. Соціально-психологічна допомога дітям, постраждалим внаслідок військових дій : випускна кваліфікаційна робота : 231 "Соціальна робота" / Ю. С. Білець, А. В. Павленко ; керівник роботи В. М. Філіпович ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра Креативних індустрій та соціальних інновацій. – Чернігів, 2022. – 118 с. | en_US |
dc.description.abstract | В сучасних умовах українського суспільства увага до соціально-психологічної підтримки дітей, стабілізації та покращення їх психічного стану, є особливо значимою. Завданням для батьків, близького оточення дитини, а також для служб соціальної роботи, фахівців з психологічної допомоги - є мінімізація травматичного впливу на психіку дитини, попередження наслідків психотравмування та якісна допомога у відновленні після травми. Дослідження особливостей переживання кризових подій та стресу у дитячому віці, характерність дитячих механізмів захисту та велике значення внутрішніх ресурсів дитини до самовідновлення, лягає в основу розробки різних терапевтичних методик та закладає специфіку надання соціально-психологічної допомоги дітям. У першому розділі даної роботи проведено теоретико-методологічний аналіз особливостей перебігу кризових станів у дітей, розглянуто специфіку надання їм соціально-психологічної допомоги. Другий розділ присвячено аналізу основних ефективних технік та методів, що переважно застосовуються у роботі з дитячою психотравмою. В третьому розділі здійснено дослідження особливостей емоційної/когнітивної сфери, дітей, що зазнали травматичного впливу військових подій. У четвертому розділі запропонованого комплекс соціально-психологічних заходів для допомоги та підтримки, дітей, що зазнали впливу кризових ситуацій. Наукова новизна дослідження полягає у наступному: здійснено теоретичний аналіз особливості виникнення та протікання психотравми у дітей, проаналізовано основні методи та техніки, що використовуються при психосоціальній допомозі, досліджено специфіку емоційної/когнітивної сфер дітей що перебували в кризових ситуаціях, розроблено програми з соціально-психологічної допомоги. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" | en_US |
dc.subject | діти | en_US |
dc.subject | діти постраждалі внаслідок військових дій | en_US |
dc.subject | кризові ситуації | en_US |
dc.subject | психоравма | en_US |
dc.subject | стрес | en_US |
dc.subject | посттравматичний стресовий розлад | en_US |
dc.subject | терапія | en_US |
dc.subject | арт-терапія | en_US |
dc.subject | соціально-психологічна допомога | en_US |
dc.subject | тілесна терапія | en_US |
dc.subject | творча конструктологія | en_US |
dc.subject | children | en_US |
dc.subject | children injured as a result of military operations | en_US |
dc.subject | crisis situations | en_US |
dc.subject | psychotrauma | en_US |
dc.subject | stress | en_US |
dc.subject | post-traumatic stress disorder | en_US |
dc.subject | therapy | en_US |
dc.subject | art therapy | en_US |
dc.subject | socio-psychological assistance | en_US |
dc.subject | physical therapy | en_US |
dc.subject | creative constructology | en_US |
dc.title | Соціально-психологічна допомога дітям, постраждалим внаслідок військових дій | en_US |
dc.title.alternative | Social and psychological assistance to children injured as a result of military operations | en_US |
dc.type | Working Paper | en_US |
dc.description.abstractalt1 | In the modern conditions of Ukrainian society, attention to social and psychological support of children, stabilization and improvement of their mental state is particularly significant. The task for parents, the close environment of the child, as well as for social work services, specialists in psychological assistance - is to minimize the traumatic impact on the child's psyche, prevent the consequences of psychotrauma and provide quality assistance in recovery after trauma. The study of the peculiarities of experiencing crisis events and stress in childhood, the characteristics of children's protection mechanisms and the great importance of the child's internal resources for self-recovery, forms the basis of the development of various therapeutic methods and lays down the specifics of providing socio-psychological assistance to children. In the first section of this work, a theoretical and methodological analysis of the peculiarities of the course of crisis situations in children was carried out, and the specifics of providing them with social and psychological assistance were considered. The second chapter is devoted to the analysis of the main effective techniques and methods that are mainly used in the work with children's psychotrauma. In the third chapter, a study of the peculiarities of the emotional/cognitive sphere of children who were traumatized by military events was carried out. In the fourth section, a set of socio-psychological measures for help and support of children affected by crisis situations is proposed. The scientific novelty of the study is as follows: a theoretical analysis of the occurrence and course of psychotrauma in children was carried out, the main methods and techniques used in psychosocial assistance were analyzed, the specifics of the emotional/cognitive spheres of children who were in crisis situations were investigated, programs for social and psychological assistance were developed. | en_US |