Короткий опис(реферат):
В умовах переорієнтації підприємств до потреб ринку найважливішим питанням є формування політики збуту відносно мінливих вимог споживачів та високого рівня конкуренції.
Об’єктом дослідження - процес управління збутовою діяльністю ТО«Ѳ ЕНД СІ ГРУП».
Предмет дослідження – є теоретичні засади управління збутовою діяльністю торговельного підприємства та практичні аспекти їх застосування у діяльності ТО«Ѳ ЕНД СІ ГРУП».
Метою дослідження - є аналіз управління системи збуту і розробка пропозицій щодо вдосконалення збутової діяльності ТОВ «СІ ЕНД СІ ГРУП».
Методи дослідження –порівняння, аналізу і синтезу; систематизації та узагальнення; вимірювання, факторний аналіз та спостереження.
Кваліфікаційна робота присвячена розробленню теоретико-методологічних засад та практичних рекомендацій щодо удосконалення збутової діяльністі підприємства на основі відомих компаній. Опрацьовано інформаційну складову збутової діяльності підприємства. На основі зібраної інформації був проведений аналіз управління збутової діяльності організації Узагальнено процес збутової діяльності як інструмент модернізації бізнес-процесів. Сформульовано науково – методичні підходи до підвищення ефективності управління збутової діяльності. Надано організаційну характеристику досліджуваного підприємства та характеристики її діяльності.
Надане економічне обґрунтування створення організаційних заходів з метою удосконалення управління збутом. Запропоновано заходи щодо вдосконалення ефективність від впровадження управління збутової діяльності з використанням CRM-системи.
Суть розробки, основні результати:
Костюченко, Б. П. Шляхи удосконалення управління збутовою діяльністю на ринку какао-напоїв підприємства ТОВ «СІ ЕНД СІ ГРУП», м. Київ : випускна кваліфікаційна робота : 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність"/ Б. П. Костюченко ; керівник роботи І. В. Соломаха ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2022. – 58 с.