Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Байда, В. Д.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2023-01-17T09:01:19Z | |
dc.date.available | 2023-01-17T09:01:19Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/26557 | |
dc.description | Байда, В. Д. Система візуалізації даних віртуальної лабораторії ПЛІС : випускна кваліфікаційна робота : 172 "Телекомунікації та радіотехніка" / В. Д. Байда ; керівник роботи М. А. Хоменко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра радіотехнічних та вбудованих систем. – Чернігів, 2022. – 87 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | В наш час, коли країна зустрілася з епідемією коронавірусу та війною, навчальним закладам дуже важливо надавати можливість своїм студентам повноцінно продовжувати роботу дистанційно. Всі спеціальності, навчання на яких потребує наявності певного фізичного обладнання, зустрілося з проблемами, оскільки викладачам потрібно знаходити шляхи забезпечення студентів всіма необхідними для навчання стендами. В особливості з такою проблемою зустрілися ті спеціальності, що вивчають розробку апаратного забезпечення, зокрема цифрову схемотехніку з використанням програмованих логічних інтегральних схем. Тому актуальним постає питання створення такого застосунку, що дозволить студентам виконувати лабораторні роботи в режимі онлайн, для чого їм необхідний лише доступ до інтернету. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" | uk_UA |
dc.subject | FPGA | uk_UA |
dc.subject | Raspberry Pi | uk_UA |
dc.subject | Node.js | uk_UA |
dc.subject | Vue.js | uk_UA |
dc.subject | Typescript | uk_UA |
dc.subject | DynamoDB | uk_UA |
dc.subject | Pinia | uk_UA |
dc.title | Система візуалізації даних віртуальної лабораторії ПЛІС | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.description.abstractalt1 | In our time, when the country faced the coronavirus epidemic and war, it is very important for educational institutions to provide their students with the opportunity to fully continue their work remotely. All specialties, the study of which requires the presence of certain physical equipment, encountered problems, as teachers need to find ways to provide students with all the necessary equipment for study. In particular, those specialties that study hardware development, in particular digital circuitry using programmable logic integrated circuits, encountered such a problem. Therefore, the question of creating such an application that will allow students to perform laboratory work online, for which they only need access to the Internet, becomes crucial. | uk_UA |