Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ковальчук, М. В. | |
dc.date.accessioned | 2023-01-19T10:56:19Z | |
dc.date.available | 2023-01-19T10:56:19Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/26572 | |
dc.description | Ковальчук, М. В. Дослідженняаспектів ментального здоров`я майбутніх соціальних працівників в умовах воєнного стану : випускна кваліфікаційна робота : 231 "Соціальна робота" / М. В. Ковальчук ; керівник роботи А. Д. Мекшун ; НУ "Чернігівська політехніка", Кaфeдрa сoціaльнoї рoбoти. – Чернігів, 2022. – 87 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Актуальність проблеми дослідження, її недостатня теоретична і практична розробленість, наявні суперечності, необхідність і можливість їх подолання зумовили вибір теми магістерського дослідження: «Дослідженняаспектів ментального здоров`я майбутніх соціальних працівників в умовах воєнного стану». Мета дослідження –теоретично проаналізувати проблему ментального здоров`я, дослідити рівень показників стресостійкості майбутніх працівників соціальної сфери та розробити шляхи удосконалення соціопрофілактики ментального здоров`я у здобувачів вищої освіти в період воєнного стану. Досягнення поставленої мети передбачає розв’язання наступних дослідницьких завдань: 1. З’ясувати та теоретично проаналізувати сутність поняття «ментального здоров`я» майбутніх соціальних працівників у науковій літературі. 2. Емпірично дослідити показники стресостійкості у майбутніх працівників соціальної сфери. 3. Розробити програму попередження та зміцнення стресостійкості та покращення сутність ментального здоров’я майбутніх соціальних працівників. Об’єкт дослідження – стресостійкість здоров`яу майбутніхпрацівників соціальної сфери. Предметдослідження – методи профілактики стресостійкостіу майбутніхпрацівників соціальної сфери. Теоретико-методологічну основу дослідженнястановлять принципи науковості, об’єктивності у підході до вивчення проблеми; гуманістичні 7 філософські ідеї про особистість як найвищу цінність суспільства. Методи дослідження.Для досягнення поставленої мети та розв’язання висунутих завдань використано загальнонаукові методи дослідження: теоретичнi – аналiз, cинтез, узагальнення, cиcтематизацiя, клаcифiкацiя для обґрунтування змicту i технологiй збереження ментального здоров`я; емпiричнi – анкетування, опитування cоцiальних працiвникiв для визначення рiвнiв розвитку cиндрому профеciйного вигорання; аналiз передового доcвiду з метою полiпшення станументального здоров`яу майбутніх cоцiальних працiвникiв; cпоcтереження i аналiз результатiв дiяльноcтi з метою визначення ефективноcтi розробленої технологiї соціопрофiлактики ментального здоров`яу майбутніх cоцiальних працівників. Наукова новизна одержаних результатів доcлiдженняполягає у тому, що: - уточнено та обгрунтовано зміст поняття «ментальне здоров`я» у працівників соціальної сфери у період воєнного часу; - систематизованотеоретичні підходи до визначення ментального здоров`я у соціальних працівників; - розроблено програму збереженняментального здоров`яу здобувачів вищої освіти. Практичне значення роботи полягає у покращенні стресостійкості та розробки моделiзбереженняментального здоров`я у фахівців соціальної сфери, що сприятиме запобіганню виникнення ознак психічних розладів у фахівців. Експерементальною базою дослідження виступили: майбутні соціальні працівники студенти «Чернігівська Політехніка». | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" | uk_UA |
dc.subject | ментальне здоров`я | uk_UA |
dc.subject | соціальні працівники | uk_UA |
dc.subject | воєнний стан | uk_UA |
dc.title | Дослідженняаспектів ментального здоров’я майбутніх соціальних працівників в умовах воєнного стану | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |