IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Модель забезпечення безпеки користувачів CRM систем

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Плакса, А. О.
dc.date.accessioned 2023-01-24T11:28:17Z
dc.date.available 2023-01-24T11:28:17Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/26674
dc.description Плакса, А. О. Модель забезпечення безпеки користувачів CRM систем : випускна кваліфікаційна робота : 125 "Кібербезпека" / А. О. Плакса ; керівник роботи Д. Б. Мехед ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра кібербезпеки та математичного моделювання. – Чернігів, 2022. – 69 с. uk_UA
dc.description.abstract На основі результатів дослідження була зроблена модель забезпечення безпеки користувачів CRM системи. Отже, Метою даної роботи є створення моделі захищеної взаємодії клієнтів з компанією на основі CRM-системи та надання пропозицій щодо удосконалення функціональних можливостей та розширення структурних складових CRM – системи. Досягнення цієї мети передбачає вирішення наступних завдань: - виявити поняття, суть, значення, цілі та основоположні принципи CRM – системи; - надати характеристику найпопулярніших продуктів CRM – систем в Україні; - зробити аналіз компонентної архітектури CRM – системи; - зробити порівняльний аналіз функціональних можливостей CRM – систем компаній Sendpulse та NetHunt; - надати пропозиції щодо удосконалення функціональних можливостей CRM – системи; - надати рекомендації щодо розширення структурних складових CRM – системи; - розробити модель захищеної взаємодії клієнтів з компанією на основі CRM – системи Предметом дослідження є – модель забезпечення безпеки користувачів CRM систем. Об’єкт дослідження – процеси взаємовідносин клієнтів з компанією та їх оптимізація. Методи дослідження. Методологічною основою дослідження послужили наступні методи: - аналізування; - порівняння; 5 - моделювання; - оцінка. Наукова новизна роботи полягає в наданні рекомендацій щодо розширення структурних складових CRM – систем та створення моделі захищеної взаємодії клієнтів з компанією на основі CRM-системи. Практичне значення роботи полягає в розробці моделі оптимізації налаштувань взаємодії клієнтів з компанією з метою покращення рівня інформаційної безпеки. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.subject CRM-система uk_UA
dc.subject захист інформації uk_UA
dc.subject кібербезпека uk_UA
dc.subject клієнт uk_UA
dc.subject сервер uk_UA
dc.subject захищена взаємодія uk_UA
dc.title Модель забезпечення безпеки користувачів CRM систем uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record