dc.contributor.author |
Плакса, А. О.
|
|
dc.date.accessioned |
2023-01-24T11:28:17Z |
|
dc.date.available |
2023-01-24T11:28:17Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/26674 |
|
dc.description |
Плакса, А. О. Модель забезпечення безпеки користувачів CRM систем : випускна кваліфікаційна робота : 125 "Кібербезпека" / А. О. Плакса ; керівник роботи Д. Б. Мехед ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра кібербезпеки та математичного моделювання. – Чернігів, 2022. – 69 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
На основі результатів дослідження була зроблена модель забезпечення безпеки користувачів CRM системи.
Отже, Метою даної роботи є створення моделі захищеної взаємодії клієнтів з компанією на основі CRM-системи та надання пропозицій щодо удосконалення функціональних можливостей та розширення структурних складових CRM – системи.
Досягнення цієї мети передбачає вирішення наступних завдань:
- виявити поняття, суть, значення, цілі та основоположні принципи CRM – системи;
- надати характеристику найпопулярніших продуктів CRM – систем в Україні;
- зробити аналіз компонентної архітектури CRM – системи;
- зробити порівняльний аналіз функціональних можливостей CRM – систем компаній Sendpulse та NetHunt;
- надати пропозиції щодо удосконалення функціональних можливостей CRM – системи;
- надати рекомендації щодо розширення структурних складових CRM – системи;
- розробити модель захищеної взаємодії клієнтів з компанією на основі CRM – системи
Предметом дослідження є – модель забезпечення безпеки користувачів CRM систем.
Об’єкт дослідження – процеси взаємовідносин клієнтів з компанією та їх оптимізація.
Методи дослідження. Методологічною основою дослідження послужили наступні методи:
- аналізування;
- порівняння;
5
- моделювання;
- оцінка.
Наукова новизна роботи полягає в наданні рекомендацій щодо розширення структурних складових CRM – систем та створення моделі захищеної взаємодії клієнтів з компанією на основі CRM-системи.
Практичне значення роботи полягає в розробці моделі оптимізації налаштувань взаємодії клієнтів з компанією з метою покращення рівня інформаційної безпеки. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
uk_UA |
dc.subject |
CRM-система |
uk_UA |
dc.subject |
захист інформації |
uk_UA |
dc.subject |
кібербезпека |
uk_UA |
dc.subject |
клієнт |
uk_UA |
dc.subject |
сервер |
uk_UA |
dc.subject |
захищена взаємодія |
uk_UA |
dc.title |
Модель забезпечення безпеки користувачів CRM систем |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |