Короткий опис(реферат):
Кваліфікаційна робота присвячена обґрунтуванню використання діджитал інструментів у маркетинговій стратегії підприємства.
Перший розділ роботи містить теоретичні відомості про сутність, особливості та безпосередньо самі інструменти діджитал маркетингу.
Другий розділ роботи містить аналіз маркетингової діяльності підрприємства АТ «Райффайзен Банк» та характеристику ринку банківських послуг.
У третьому розділі вносяться пропозиції підвищення ефективності використання діджитал інструментів підприємства.
Висновки відбивають основні результати дослідження та пропозиції щодо подальшого впровадження їх у маркетингову стратегію підприємтсва.
Суть розробки, основні результати:
Вовк, В. С. Ефективне використання інструментів діджитал маркетингу для просування банківських послуг (на матеріалах АТ «Райффайзен Банк») : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / В. С. Вовк ; керівник роботи В. А. Москаленко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2022. – 75 с.