Короткий опис(реферат):
У кваліфікаційній роботі розглянуто сукупність теоретичних та прикладних засад реалізації просування бренду.
У першому розділі визначено сутність, мету та принципи бренду сфери розважальних послуг; розглянуто теоретичні засади просування бренду підприємства; досліджено роль цифрових технологій в просуванні бренду.
Другий розділ містить аналіз сфери розважальних послуг України; характеристику економічного та фінансового стану підприємства ФОП «Dive VR»; аналіз розвитку бренду «Dive VR» та ефективності його просування.
До третього розділу увійшли пропозиції щодо розробки заходів удосконалення просування бренду та аналізу економічної ефективності запропонованих заходів.
У процесі виконання роботи розроблено практичні рекомендації щодо вдосконалення процесу просування бренду «Dive VR» в умовах цифровізації.
Суть розробки, основні результати:
Мурай, А. О. Просування бренду підприємства сфери розважальних послуг в умовах цифровізації (на матеріалах ФОП «Dive VR») : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / А. О. Мурай ; керівник роботи Т. В. Забаштанська ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2022. – 82 с.