IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Розробка фірмового стилю як інструмент підвищення впізнаваності і лояльності до бренду (на матеріалах ТОВ "МАРКЕТИНГ ГОДС")

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Штаба, Ю. С.
dc.date.accessioned 2023-02-06T09:23:57Z
dc.date.available 2023-02-06T09:23:57Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/26758
dc.description Штаба, Ю. С. Розробка фірмового стилю як інструмент підвищення впізнаваності і лояльності до бренду (на матеріалах ТОВ "МАРКЕТИНГ ГОДС") : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / Ю. С. Штаба ; керівник роботи В. А. Москаленко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2022. – 72 с. uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота присвячена розробці фірмового стилю підприємства. У першому розділі розглянуто сутність фірмового стилю, визначені його складові елементи, охарактеризована стратегія розробки корпоративної айдентики підприємства. Другий розділ присвячений аналізу діяльності ТОВ “МАРКЕТИНГ ГОДС”, особливостям його маркетингової діяльності та аналізу елементів фірмового стилю. У третьому розділі на основі проведеного аналізу запропоновано формування стратегії фірмового стилю, розроблені компоненти корпоративної айдентики підприємства, визначена ефективність заходів впровадження фірмового стилю. Висновки кваліфікаційної роботи відбивають основні результати вивчення проблеми та пропозиції щодо вдосконалення роботи підприємства uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.subject фірмовий стиль uk_UA
dc.subject розробка елементів фірмового стилю uk_UA
dc.subject логотип uk_UA
dc.subject айдентика uk_UA
dc.subject ТОВ “МАРКЕТИНГ ГОДС” uk_UA
dc.subject стратегія фірмового стилю uk_UA
dc.subject corporate identity uk_UA
dc.subject development of corporate identity elements uk_UA
dc.subject logo uk_UA
dc.subject identity uk_UA
dc.subject MARKETING GOODS LLC uk_UA
dc.subject corporate identity strategy uk_UA
dc.title Розробка фірмового стилю як інструмент підвищення впізнаваності і лояльності до бренду (на матеріалах ТОВ "МАРКЕТИНГ ГОДС") uk_UA
dc.title.alternative Development of company style as an element of brand recognition and loyalty (based on the materials of "MARKETING GOODS" LLC) uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.description.abstractalt1 The qualification work is devoted to the development of the corporate style of the enterprise. In the first chapter, the essence of corporate style is considered, its constituent elements are defined, and the strategy of developing the corporate identity of the enterprise is characterized. The second section is devoted to the analysis of the activity of MARKETING GOODS LLC, the features of its marketing activity and the analysis of corporate style elements. In the third section, on the basis of the conducted analysis, the formation of a corporate style strategy is proposed, the components of the company's corporate identity are developed, and the effectiveness of corporate style implementation measures is determined. The conclusions of the qualification work reflect the main results of studying the problem and proposals for improving the company's work. uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу