IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Управління маркетинговою політикою розподілу на підприємстві» (на матеріалах ПП «Альтеп-Центр»)

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Литвинова, З. І.
dc.date.accessioned 2023-02-06T09:55:26Z
dc.date.available 2023-02-06T09:55:26Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/26763
dc.description Литвинова, З. І. Управління маркетинговою політикою розподілу на підприємстві» (на матеріалах ПП «Альтеп-Центр») : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" /З. І. Литвинова ; керівник роботи І. Б. Рябов ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2022. – 88 с. uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота присвячена розробці заходів для вдосконалення маркетингової політики розподілення та збуту. У першому розділі розглянуто сутність політики розподілення на підприємстві, охарактеризована організація товарного руху, окреслені показники для оцінки ефективності розподілення та збуту товарів. Другий розділ присвячений аналізу діяльності приватного підприємства з виробництва опалювального обладнання “Альтеп-Центр.” в сфері побудови політики розподілення та збуту. У третьому розділі на основі проведеного аналізу запропоновано формування стратегії політики розподілення для підприємства, вдосконалені заходи щодо товарного руху, визначається ефективність заходів поліпшення розподілення та збуту продукції. Висновки кваліфікаційної роботи відбивають основні результати вивчення проблеми та пропозиції щодо вдосконалення роботи підприємства. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.subject політика розподілення uk_UA
dc.subject товарний рух uk_UA
dc.subject логістика uk_UA
dc.subject ПП “АльтепЦентр” uk_UA
dc.subject стратегія розподілу та збуту uk_UA
dc.subject distribution policy uk_UA
dc.subject goods movement uk_UA
dc.subject logistics uk_UA
dc.subject "Altep-Center" uk_UA
dc.subject distribution and sales strategy uk_UA
dc.title Управління маркетинговою політикою розподілу на підприємстві» (на матеріалах ПП «Альтеп-Центр») uk_UA
dc.title.alternative Management of the marketing policy of distribution at the enterprise (on the materials of "Altep-Center") uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.description.abstractalt1 The qualification work is devoted to the development of measures to improve the marketing policy of distribution and sales. In the first chapter, the essence of the distribution policy at the enterprise is considered, the organization of goods movement is characterized, indicators are outlined for evaluating the efficiency of distribution and sales of goods. The second section is devoted to the analysis of the activities of the private enterprise for the production of heating equipment "Altep-Center." in the field of construction of distribution and sales policy. In the third section, on the basis of the conducted analysis, the formation of a distribution policy strategy for the enterprise is proposed, measures are improved regarding the movement of goods, and the effectiveness of measures to improve the distribution and sale of products is determined. The conclusions of the qualification work reflect the main results of studying the problem and proposals for improving the company's work. uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу