Короткий опис(реферат):
Робота складається з трьох розділів, вступу і висновків.
У першому розділі роботи розглядаються теоретичні аспекти
формування політики розподілу продукції на фармацевтичному
підприємстві. Велика увага приділяється ролі та місцю посередницьких
організацій у розподілі фармацевтичної продукції.
Другий розділ включає детальний аналіз ТОВ «Фармацевтична компанія
«Здоров'я», при цьому детально описано сучасні механізми, що забезпечують
підвищення конкурентних позицій підприємства. Також у розділі зроблено
аналіз структури асортименту виробничого підприємства, проведено оцінку
конкурентоспроможності продукції на фармацевтичному ринку України.
У третьому розділі подано прогноз розвитку товарного асортименту
фармацевтичної компанії «Здоров'я» та наведено рекомендації щодо
просування і збуту продукції, а також поліпшення сервісної стратегії
підприємства. На особливу увагу заслуговують основні напрямки
вдосконалення споживацької цінності продукції
Суть розробки, основні результати:
Кліманова, Н. Г. Управління товарною політикою підприємства : випускна кваліфікаційна робота : 073 "Менеджмент" / Н. Г. Кліманова ; керівник роботи Н. В. Філіпова ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра публічного управління та менеджменту організацій. – Чернігів, 2022. – 82 с.