dc.contributor.author |
Гриб, О. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2023-02-22T10:05:38Z |
|
dc.date.available |
2023-02-22T10:05:38Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/26856 |
|
dc.description |
Гриб, О. В. Покращення експлуатаційних характеристик вантажного автомобіля
шляхом дослідження тертя в зубчастих парах : випускна кваліфікаційна робота : 274 "Автомобільний транспорт" / О. В. Гриб ; керівник роботи В. В. Кальченко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра автомобільного транспорту та галузевого машинобудування. – Чернігів, 2022. – 197 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Під час виконання магістерської випускної роботи, визначили параметри
автомобіля його масові показники, провели розрахунок двигуна автомобіля,
розрахували навантаження на КШМ, розрахували показники динамічності
автомобіля, його гальмівні властивості й паливну економічність.
У спеціальній частині магістерської роботи було розглянуто види коробок
перемикання, виконали розрахунок коробки перемикання передач.
У продовженні спеціальної частини виконали відновлення первинного валу,
яке включає в себе, аналіз та характеристику деталі, вибір способів та методів
відновлення, вбір обладнання для відновлення, розрахунок припускі, вибір
режимів обробки з подальшим розрахунком норм часу.
Далі було виконано дослідження тертя зубчастих пар, в якому розглянули
зубчасті пари, види навантажень на зубчасту поверхню та виконав патентний
пошук.
В написаному висновку підсумували всі результати та пророблену роботу. Для виконання розрахунків та графічної частини використовувались такі
програми як: “Компас 3D”, “Mathcad”. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» |
uk_UA |
dc.subject |
технічні характеристики |
uk_UA |
dc.subject |
розрахунок двигуна |
uk_UA |
dc.subject |
потужність двигуна |
uk_UA |
dc.subject |
тягово-динамічні характеристики |
uk_UA |
dc.subject |
тепловий розрахунок двиуна |
uk_UA |
dc.subject |
паливна економічність |
uk_UA |
dc.subject |
коробка перемикання передач (КПП) |
uk_UA |
dc.subject |
слюсарні роботи |
uk_UA |
dc.subject |
точіння |
uk_UA |
dc.subject |
наплавлення |
uk_UA |
dc.subject |
зварювання |
uk_UA |
dc.subject |
шліфування |
uk_UA |
dc.subject |
патентно-інформаційний пошук |
uk_UA |
dc.subject |
technical characteristics |
uk_UA |
dc.subject |
engine calculation |
uk_UA |
dc.subject |
engine power |
uk_UA |
dc.subject |
traction and dynamic characteristics |
uk_UA |
dc.subject |
thermal calculation of the engine |
uk_UA |
dc.subject |
fuel economy |
uk_UA |
dc.subject |
gearbox (PPC) |
uk_UA |
dc.subject |
locksmith works |
uk_UA |
dc.subject |
turning |
uk_UA |
dc.subject |
surfacing |
uk_UA |
dc.subject |
welding |
uk_UA |
dc.subject |
grinding |
uk_UA |
dc.subject |
patent information search |
uk_UA |
dc.title |
Покращення експлуатаційних характеристик вантажного автомобіля шляхом дослідження тертя в зубчастих парах |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Improving the operational characteristics of a truck by researching friction in gear pairs |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |
dc.description.abstractalt1 |
During the completion of the master's thesis, the parameters of the car and its
mass indicators were determined, the car engine was calculated, the load on the KShM
was calculated, the car's dynamics indicators, its braking properties and fuel efficiency
were calculated.
In a special part of the master's work, the types of gearboxes were considered, the
calculation of the gearbox was carried out.
In the continuation of the special part, the restoration of the primary shaft was
carried out, which includes the analysis and characterization of the part, the selection of
methods and methods of restoration, the selection of equipment for restoration, the
calculation of allowances, the selection of processing modes, followed by the
calculation of time standards.
Next, a study of the friction of gear pairs was carried out, in which gear pairs,
types of loads on the gear surface were considered, and a patent search was performed.
The written conclusion summarized all the results and the work done.
Such programs as: "Compass 3D", "Mathcad" were used to perform calculations
and the graphic part. |
uk_UA |