Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Свистельник, Д. В. | |
dc.date.accessioned | 2023-02-23T10:07:40Z | |
dc.date.available | 2023-02-23T10:07:40Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/26870 | |
dc.description | Свистельник, Д. В. Проект легкового автомобіля з дослідженням технологічного процесу відновлення вала-шестерні рульового механізму та покращенням експлуатаційних характеристик шляхом дослідження тертя в зубчастих парах (комплексний проект) : випускна кваліфікаційна робота : 274 "Автомобільний транспорт" / Д. В. Свистельник ; керівник роботи В. І. Кальченко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра автомобільного транспорту та галузевого машинобудування. – Чернігів, 2022. – 192 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Проведено аналітичний огляд чотирьох легкових автомобілів зі схожими параметрами та компонувальною схемою. Проведено визначення масових показників, параметрів автомобіля та його двигуна. Провів розрахунок зовнішньої швидкісної характеристики двигуна, силового балансу автомобіля та визначення параметрів трансмісії. Провів розрахунок показників динамічності автомобіля при рівномірному та не рівномірному русі, метод силового балансу та динамічної характеристики. Провів розрахунок паливної економічності автомобіля. Розглянув види рульового керування автомобілів, описав рульове керування автомобіля ВАЗ 2108 й виконав розрахунок та модернізацію елементів рульового керування автомобіля. Виконав технологічний процес відновлення деталі валу шестерні рульового механізму за трьома дефектами. Виконав потенційно-інформативний пошук на тему способів наплавлення валу. При виконанні кваліфікаційної роботи розрахунки та креслення виконував в таких програмах, як: “Компас” та “Mathcad”. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» | uk_UA |
dc.subject | автомобіль | uk_UA |
dc.subject | компонувальна схема | uk_UA |
dc.subject | зовнішня швидкісна характеристика | uk_UA |
dc.subject | динамічний паспорт та силовий баланс | uk_UA |
dc.subject | паливна економічність | uk_UA |
dc.subject | рульове керування | uk_UA |
dc.subject | відновлення валу | uk_UA |
dc.subject | патент | uk_UA |
dc.subject | наплавка | uk_UA |
dc.subject | зварювання | uk_UA |
dc.subject | car | uk_UA |
dc.subject | layout diagram | uk_UA |
dc.subject | external speed characteristics | uk_UA |
dc.subject | dynamic passport and power balance | uk_UA |
dc.subject | fuel economy | uk_UA |
dc.subject | steering | uk_UA |
dc.subject | shaft restoration | uk_UA |
dc.subject | surfacing | uk_UA |
dc.subject | welding | uk_UA |
dc.title | Проект легкового автомобіля з дослідженням технологічного процесу відновлення вала-шестерні рульового механізму та покращенням експлуатаційних характеристик шляхом дослідження тертя в зубчастих парах (комплексний проект) | uk_UA |
dc.title.alternative | The project of a passenger car with the study of the technological process of restoration of the gear shaft of the steering mechanism and improvement of operational characteristics through the study of friction in gear pairs (complex project) | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.description.abstractalt1 | An analytical review of four passenger cars with similar parameters and layout was conducted. The mass indicators and parameters of the car and its engine were determined. Calculated the external speed characteristics of the engine, the power balance of the car and determined the transmission parameters. Calculated the dynamics of the car in uniform and non-uniform movement, the method of power balance and dynamic characteristics. Calculated the fuel efficiency of the car. Considered the types of car steering, described the steering wheel of the VAZ 2108 car and performed the calculation and modernization of the car steering elements. Performed the technological process of restoring parts of the gear shaft of the steering mechanism for three defects. Performed a potentially informative search on the topic of shaft surfacing methods. When performing the qualification work, calculations and drawings were performed in such programs as: "Compass" and "Mathcad". | uk_UA |