Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Черняков В. В., /![]() |
|
dc.contributor.author | Колодяжна, Т. П.![]() |
|
dc.contributor.author | Дерябкіна Т. В., /![]() |
|
dc.date.accessioned | 2023-02-28T13:35:05Z | |
dc.date.available | 2023-02-28T13:35:05Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/26883 | |
dc.description | Черняков, В. В. Психолого-педагогічні аспекти ставлення здобувачів вищої освіти до занять з фізичного виховання / В. В. Черняков, Т. П. Колодяжна, Т. В. Дерябкіна // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2019. - № 2 (14). - С. 84-90. | uk_UA |
dc.description.abstract | Розгляд проблеми ставлення здобувачів вищої освіти до занять з фізичного виховання у психолого-педагогічних дослідженнях передбачає вивчення його взаємозв'язку з такими психологічними властивостями особистості, як емоції, мотиви, інтереси, потреби, а також знаннями та навчальною діяльністю. Забезпечення ефективності процесу формування ставлення здобувачів до занять фізичними вправами здійснюється з урахуванням таких структурних компонентів: когнітивний, емоційний, мотиваційний, діяльнісний. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;№ 2 (14) | |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | ставлення | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічні аспекти ставлення здобувачів вищої освіти до занять з фізичного виховання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |