ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Плуталов, С.
dc.date.accessioned 2023-04-11T09:00:24Z
dc.date.available 2023-04-11T09:00:24Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/27120
dc.description Плуталов С. Сучасний концепт розвитку креативних індустрій в Україні / С. Плуталов // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2022. - № 4 (32). - С. 164-174. uk_UA
dc.description.abstract У статті на засадах узагальнення теоретичного та прикладного базису у сфері економіки, права, культури, визначено причини й особливості комерційної діяльності установ культури. Встановлено, що сучасна наука в більшості своїй ототожнює поняття «економічна діяльність», «підприємницька діяльність», «господарська діяльність», «комерційна діяльність». З огляду на те, що в статті розмежовано ці поняття шляхом визначення ключових ознак економічної та підприємницької діяльності. Дослідження сутності категорії «комерційна діяльність» дозволило визначити головну відмінність її від інших видів, яка розкривається у зосередженні уваги на товарообміні чи торгівлі. Концептуалізовано співвідношення економічної, підприємницької, господарської і комерційної діяльності. Доведено, що економічна діяльність є більш широким поняттям, яке вбирає в себе такі види, як підприємницька, господарська та комерційна діяльності. Виокремлено основні види комерційних послуг установ культурної сфери. Встановлено, що основною причиною ведення комерційної діяльності закладами культури є отримання додаткового доходу. З’ясовано, що не всі платні форми соціально-культурної діяльності культурно-освітніх установ, театрів, філармоній, народних колективів та виконавців розглядаються як підприємницькі. Окреслено додаткові як традиційні, так і нові форми фінансування закладів культури. Сформовано сучасний концепт розвитку креативних індустрій в Україні, суть якого полягає у використанні так званого симбіозу форм економічної діяльності для поєднання споживчих, державних і фінансових інтересів закладів культури та збалансування попиту та пропозиції у сфері культурних і креативних індустрій. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Проблеми і перспективи економіки та управління;№ 4 (32)
dc.subject cultural creative industries uk_UA
dc.subject economic uk_UA
dc.subject commercial uk_UA
dc.subject entrepreneurial uk_UA
dc.subject economic activity uk_UA
dc.subject cultural institutions uk_UA
dc.subject культурні uk_UA
dc.subject креативні індустрії uk_UA
dc.subject господарська, комерційна, підприємницька, економічна діяльність uk_UA
dc.subject заклади культури uk_UA
dc.title Сучасний концепт розвитку креативних індустрій в Україні uk_UA
dc.title.alternative Modern concept of development creative industries in Ukraine uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstractalt1 In the article, on the basis of the generalization of the theoretical and applied basis in the field of economy, law, culture, the reasons and features of the commercial activity of cultural institutions are determined. It has been established that modern science, in most cases, equates the concepts of “economic activity”, “entrepreneurial activity”, “economic activity”, “commercial activity”. Given that, the article delineates these concepts by defining the key features of economic and entrepreneurial activity. On the basis of the definition of the concept of "commercial activity", the main difference between it and other types is determined, the essence of which is to focus on commodity exchange or trade. The relationship between economic, entrepreneurial, economic and commercial activities is conceptualized. It has been proven that economic activity is a broader concept that includes such types as entrepreneurial, economic and commercial activities. The main types of commercial services of cultural institutions are highlighted. It has been established that the main reason for conducting commercial activities by cultural institutions is obtaining additional income. It was found that not all paid forms of social and cultural activities of cultural and educational institutions, theaters, philharmonic societies, folk groups and performers are considered entrepreneurial. Additional, both traditional and new forms of financing cultural institutions are outlined. A modern concept of the development of creative industries in Ukraine has been formed, the essence of which is to use the so-called symbiosis of forms of economic activity to combine consumer, state and financial interests of cultural institutions and balance supply and demand in the field of cultural and creative industries. uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу