Короткий опис(реферат):
Стаття присвячена теоретичним аспектам та положенням процесу формування інноваційної стратегії розвитку підприємств в епоху цифрових технологій. Досліджено та виокремлено
такі основні підходи до розуміння поняття «інноваційна стратегія». Систематизовано класифікаційні ознаки інноваційної стратегії, у межах яких виокремлено їх види та надано характеристику. З’ясовано, що інноваційну стратегію розвитку підприємства формують такі провідні фактори, як конкурентне становище підприємства, ступінь унікальності продукту, рівень інноваційного
потенціалу тощо. Сформульовано основні властивості інноваційної стратегії, до яких віднесено:
формування портфеля інновацій, який відповідає стратегічним цілям інноваційного розвитку підприємств, взяття до уваги стратегічного простору, відповідність портфеля інноваційних проєктів
ринковим потребам, об’єднання функціональних стратегій розвитку, а також перманентна співпраця між робітниками підприємства. Окреслено процес формування інноваційної стратегії розвитку підприємства в умовах поширення цифрових технологій.
Суть розробки, основні результати:
Попело, О. Теоретичні засади формування інноваційної стратегії розвитку підприємств в епоху цифрових технологій / О. Попело, І. Олифіренко // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2022. - № 3 (31). - С. 91-100.