Короткий опис(реферат):
У статті визначено сутність поняття промоакційного маркетингу,
його основні види, а також чинники, що впливають на ефективність застосування
промоакцій. Шляхом анкетування проведено дослідження щодо ефективності та
трендовості промоакцій в умовах цифровізації. Відповідно до результатів дослідження
було зроблено висновки, що споживачі знають, що таке промоакції і зазвичай беруть у
них участь залежно від місця проведення, виду, вигоди, стимулів та назви бренду, що
проводить відповідний захід. Розкрито питання застосування і використання промоакцій у мережі Інтернет та соціальних мережах: Instagram, TikTok.
Суть розробки, основні результати:
Забаштанський, М. Застосування промоакційного маркетингу підприємствами в умовах цифровізації / М. Забаштанський, Т. Забаштанська, М. Герасімчук // Науковий вісник Полісся. - 2022. - № 2 (25). - С. 222-239.