Короткий опис(реферат):
У статті розглянуто основні засади сучасного розвитку цифрового
маркетингу й логістики при управлінні підприємством. Сформовано особливості розвитку маркетингових технологій та логістики в Індустрії 4.0. Обґрунтовано особливості функціонування підприємства в умовах адаптивного середовища з урахуванням
сучасного стану воєнної агресії в країні. Доведено, що відбудова територій та підприємств у повоєнний період повинна базуватися на використанні новітніх інноваційних
технологій з урахуванням цифрової економіки. Доведено необхідність використання
різних видів стратегій для оптимізації адаптації підприємства з урахуванням наявної
ресурсної спроможності та стану зовнішнього середовища.
Суть розробки, основні результати:
Олифіренко, Ю. Цифровий маркетинг і логістика в адаптивному управлінні інноваційним розвитком підприємства / Ю. Олифіренко, С. Повна, О. Біланенко // Науковий вісник Полісся. - 2022. - № 2 (25). - С. 240-250.