IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Побудова регресійних моделей фізичної підготовленості футболістів на етапі спеціалізованої базової підготовки

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Синіговець, В. І.
dc.contributor.author Синіговець, І. В.
dc.contributor.author Синіговець, Л. І.
dc.date.accessioned 2023-05-23T13:17:55Z
dc.date.available 2023-05-23T13:17:55Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/27720
dc.description Синіговець, В. І. Побудова регресійних моделей фізичної підготовленості футболістів на етапі спеціалізованої базової підготовки / В. І. Синіговець, І. В. Синіговець, Л. І. Синіговець // Вісник національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. – Чернігів, 2022. – Вип. 16 (172) – С. 53-59. uk_UA
dc.description.abstract Оцінювання результатів педагогічного контроль є основним фактором для отримання інформації про стан та ефективність навчально-тренувальної та змагальної діяльності футболістів. Отримання об’єктивної оцінки за рівнем фізичної підготовленості, визначення динаміки розвитку окремих загальних і спеціальних якостей футболіста приво-дить більш ефективного управління навчально-тренувальним процесом, внесення коректив в планування обсягів фізичного навантаження та прогнозування спортивних досягнень. До основних етапів процесу моделювання оціночних критеріїв прояву рухових якостей відносяться: 1) правильний вибір виду контролю, тестів та їх відповідність статистичним критеріям надійності, об'єктивності та інформативності; 2) визначення оптимального обсягу показників для оцінки рівня фізичної підготовленості футболістів, його достат-ність, стандартизація умов тестування; 3) відповідність методів і засобів контролю завданням дослідження; 4) адекватність методів статистичної обробки результатів тестування; 5) вибір виду моделі; 6) перевірка ефективності розробленої моделі. Мета дослідження – розробити оціночні критерії фізичної підготовленості футболістів на етапі спеціалізованої базової підготовки засобами рухового тестування, визначити ефективність побудованих регресійних моделей залежностей якісної і кількісної оцінки прояву загальних і спеціальних рухових якостей. Методологія дослідження спрямована на обґрунтування результатів педагогічного контролю, розробці кількісних і якісних критеріїв фізичної підготовленості юних футболістів. Наукова новизна полягає в побудові регресійних моделей оцінювання загальних і спеціальних рухових якостей, у визначенні впливу тренувального процесу на динаміку їх змін за результатами етапного контролю. Висновок. Розроблені модельні параметри оцінювання фізичної підготовленості футболістів на етапі спеціалізованої базової підготовки дозволяють впровадити в процес фізичної підготовки засоби та методи диференційованого підходу до кожного спортсмена. uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка uk_UA
dc.relation.ispartofseries ;Вип. 16 (172)
dc.subject моделювання uk_UA
dc.subject якісні та кількісні критерії оцінки uk_UA
dc.subject фізична підготовленість uk_UA
dc.subject юні футболісти uk_UA
dc.subject modeling uk_UA
dc.subject qualitative and quantitative evaluation criteria uk_UA
dc.subject physical fitness uk_UA
dc.subject young football players uk_UA
dc.title Побудова регресійних моделей фізичної підготовленості футболістів на етапі спеціалізованої базової підготовки uk_UA
dc.title.alternative Construction of regression models for evaluation of physical preparedness of football players at the stage of specialized basic training uk_UA
dc.description.abstractalt1 Evaluation of the results of pedagogical control is the main factor for obtaining information about the status and effectiveness of training and competitive activities of football players. Obtaining an objective assessment of the level of physical fitness, determining the dynamics of development of certain general and special qualities of the player leads to more effective management of the training process, making adjustments in the planning of physical activity and forecasting sports achievements. The main stages of the process of modeling the evaluation criteria for the manifestation of motor skills include: 1) the correct choice of control, tests and their compliance with statistical criteria of reliability, objectivity and informativeness; 2) determination of the optimal volume of indicators for assessing the level of physical fitness of football players, its sufficiency, standardization of testing conditions; 3) compliance of methods and means of control with the research task; 4) the adequacy of methods of statistical processing of test results; 5) the choice of model type; 6) check the effectiveness of the developed model. Purpose. The study is to develop evaluation criteria for physical fitness of football players at the stage of specialized basic training by means of motor testing, to determine the effectiveness of built regression models of dependences of qualitative and quantitative assessment of general and special motor qualities. Methodology. The research methodology is aimed at substantiating the results of pedagogical control, development of quantitative and qualitative criteria of physical fitness of young football players. Scientific novelty. The construction of regression models for assessing general and special motor qualities, in determining the impact of the training process on the dynamics of their changes based on the results of stage control. Conclusion. Developed model parameters for assessing the physical fitness of football players at the stage of specialized basic training allow to introduce into the process of physical training tools and methods of differentiated approach to each athlete. uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу