IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Естетика товарів та дизайн : методичні вказівки до виконання практичних робіт для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» за освітньо-професійною програмою «Підприємництво, торгівля і біржова діяльність» всіх форм навчання

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Денисенко, Т. М.
dc.date.accessioned 2023-07-05T12:20:29Z
dc.date.available 2023-07-05T12:20:29Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/28349
dc.description Естетика товарів та дизайн : метод. вказ. до виконання практ. робіт для здобувачів вищ. освіти перш. (бакалавр.) рівня спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» за освіт.-проф. програмою «Підприємництво, торгівля і біржова діяльність» всіх форм навчання / уклад.: Т. М. Денисенко. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. – 67 с. uk_UA
dc.description.abstract Естетика товарів і дизайн відіграють важливу роль у сучасному світі, де велика увага приділяється лише функціональності продуктів, але й їх зовнішньому вигляду та відчуттю, яке вони викликають у споживачів. Естетика та дизайн сприяють створенню привабливого та цікавого зовнішнього вигляду продукту, який може бути ключовим фактором при виборі споживачів. Дизайн включає в себе не тільки зовнішній вигляд продукту, але й його функціональність, ергономіку та взаємодію з користувачем. Добре продуманий дизайн може покращити використання товару, забезпечити зручність у використанні та підвищити задоволення споживача від його використання. Естетика продажу товарів, візуального сприйняття продукту, охоплює такі аспекти, як колір, форма, текстура, пропорції та інші елементи, які впливають на зовнішній вигляд і сприйняття товару споживачем. Візуальна привабливість може привернути увагу споживачів і надати конкурентну перевагу на ринку. Крім того, естетика та дизайн можуть відіграти важливу роль у створенні брендового образу компанії. Добре пізнаваний та вірний стиль дизайну може створити позитивне сприйняття бренду, підкреслити його цінності та відокремити від конкурентів. Розуміння естетики товарів і дизайну дозволяє підприємцям створювати продукти, які задовольняють потреби споживачів, викликають емоційний зв’язок та створюють приємні враження від взаємодії з продуктом. Справжній успіх досягається тоді, коли естетика та дизайн поєднуються з якістю, функціональністю та інноваціями. Практичні роботи з курсу «Естетика товарів та дизайн» є складовою частиною навчального комплексу дисципліни. Метою практичних робіт є закріплення теоретичних знань, набутих здобувачами вищої освіти на лекціях і у процесі самостійної підготовки. Тематика практичних робіт дозволяє проводити заняття відповідно до профілю вибіркового блоку та кількості навчальних годин, передбачених освітньо-професійною програмою «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність». Опис кожної практичної роботи вміщує тему, мету, теоретичне пояснення з теми, методичні вказівки до виконання, конкретні завдання для здобувачів. Під час вивчення учбового матеріалу дисципліни необхідно користуватись нормативно-технічною документацією, рекомендованою літературою, конспектами лекцій, використовувати технічні засоби навчання, активні методи, наочні методи навчання. Підготовленість здобувачів вищої освіти до кожного заняття із загальнотеоретичних питань контролюється викладачем шляхом усного або письмового опитування. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.title Естетика товарів та дизайн : методичні вказівки до виконання практичних робіт для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» за освітньо-професійною програмою «Підприємництво, торгівля і біржова діяльність» всіх форм навчання uk_UA
dc.type Learning Object uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record