Короткий опис(реферат):
У сучасному світі оцінка бізнес-моделі стає ключовим етапом у розвитку підприємств, зокрема філармоній. Бізнес-модель філармоній визначає їхню фінансову стійкість, спосіб отримання доходів, витрати, розробку продуктів та послуг, а також взаємодію з клієнтами та іншими зацікавленими сторонами. Однак, зміна умов фінансування та конкуренційний тиск ставлять перед філармоніями завдання розробки та удосконалення ефективних бізнес-моделей для залучення нових глядачів, спонсорів та збільшення прибутку.
Метою дослідження є аналіз та оцінка бізнес-моделі філармоній з метою визначення її ефективності та розробки рекомендацій для поліпшення функціонування підприємств. Робота охоплює аналіз сутності та видів бізнес-моделей, дослідження складових та особливостей бізнес-моделі філармоній, аналіз системи менеджменту Чернігівського філармонійного центру та оцінку його бізнес-моделі.
Результати дослідження мають практичне значення для керівників філармоній та менеджерів, а також для дослідників у галузі менеджменту та культурології. Рекомендації, отримані в результаті дослідження, можуть бути використані для покращення ефективності бізнес-моделі філармоній, залучення нових джерел прибутків, оптимізації витрат та підвищення конкурентоспроможності. Крім того, результати дослідження.
Суть розробки, основні результати:
Білоус, І. Г. Оцінка –бізнес-моделей закладів культури : філармоній : випускна кваліфікаційна робота : 073 "Менеджмент" / І. Г. Білоус ; керівник роботи О. В. Сизоненко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра психології та креативних індустрій. – Чернігів, 2023. – 77 с.