Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Денькін, Д. О.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2023-07-18T09:07:05Z | |
dc.date.available | 2023-07-18T09:07:05Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/28518 | |
dc.description | Денькін, Д. О. Соціальна платформа ексклюзивного вмісту «OnlySports» для спортивної спільноти : випускна кваліфікаційна робота : 121 «Інженерія програмного забезпечення / Д. О. Денькін ; керівник роботи М. М. Дорош ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра інформаційних технологій і програмної інженерії. – Чернігів, 2023. – 220 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Об’єкт розробки – методи, моделі та технології створення соціальних мереж з ексклюзивним вмістом. Предметом роботи є – соціальна мережа для спортивної спільноти “OnlySports”. Проведений аналіз наявних соціальних мереж дозволив отримати інформацію про їхні особливості, функціональні можливості та досвід користувачів. Ці дані стали основою для цієї роботи. До того ж, аналіз потенційних користувачів продемонстрував попит і доцільність розробки нової соціальної мережі, яка б задовольняла специфічні потреби та уподобання спортивної спільноти. Виконане проектування системи дозволяє визначити її основні компоненти та їх взаємодію. Побудована архітектура містить модуль управління користувачами, модуль створення та управління публікаціями та модуль функціоналу тренерів з приватним простором. Реалізація застосунку була виконана з використанням мови JavaScript, а саме вебфреймворк Express, бібліотека вебінтерфейсів React та кросплатформенне середовище виконання Node.js. Для зберігання даних використовувалася документо-орієнтована СКБД MongoDB. Результат розробки та реалізації системи представлений у вигляді розгорнутого вебзастосунку OnlySports, діаграм, пояснювальної записки до кваліфікаційної роботи та лістингів програмного коду, які наведені в записці та доступні на GitHub. Подальший розвиток системи можливий у таких напрямках: додавання нових ролей на платформі, додавання геймифікації для користувачів, додавання механізму рекомендацій та тематичних тижнів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Чернігів | uk_UA |
dc.subject | MERN | uk_UA |
dc.subject | JAVASCRIPT | uk_UA |
dc.subject | API | uk_UA |
dc.subject | тестування | uk_UA |
dc.subject | соціальна мережа соціальна мережа, спорт | uk_UA |
dc.subject | проектування | uk_UA |
dc.subject | system design | uk_UA |
dc.subject | application architecture | uk_UA |
dc.subject | social network | uk_UA |
dc.subject | sport | uk_UA |
dc.title | Соціальна платформа ексклюзивного вмісту «OnlySports» для спортивної спільноти | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.description.abstractalt1 | The object of development is methods, models and technologies for creating social networks with exclusive content. The subject of the work is a social network “OnlySports” for the sports community. The research on existing social networks has provided information about their features, functionality and user experience. This data became the basis for this work. In addition, the analysis of potential users demonstrated the demand for and appropriateness of developing a new social network that would meet the specific needs and preferences of the sports community. The completed system design allows us to identify its main components and their interaction. The built architecture includes a user management module, a module for creating and managing posts, and a module for the trainer's private space. The application was implemented using the JavaScript programming language, particularly the Express web framework, the React library for web interfaces, and the Node.js cross-platform runtime environment. The document-oriented MongoDB database was used for data storage. The result of the development and implementation of the system is presented in the form of a deployed web application OnlySports, diagrams, an explanatory note to the final project and listings of the program code which are given in the note and available on GitHub. Further development is possible in the following areas: adding new roles on the platform, adding gamification for users, adding a recommendation mechanism and dedicated weeks. | uk_UA |