IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Програмна симуляція фізики гідроаеродинамічних середовищ

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Дусь, М. І.
dc.date.accessioned 2023-07-18T09:48:09Z
dc.date.available 2023-07-18T09:48:09Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/28519
dc.description Дусь, М. І. Програмна симуляція фізики гідроаеродинамічних середовищ : випускна кваліфікаційна робота : 121 «Інженерія програмного забезпечення / М. І. Дусь ; керівник роботи І. В. Білоус ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра інформаційних технологій і програмної інженерії. – Чернігів, 2023. – 177 с. uk_UA
dc.description.abstract Об’єкт розробки кваліфікаційної роботи – програмна симуляція фізики гідроаеродинамічних середовищ. Результатом роботи є реалізація таких можливостей застосунку: − Можливість проведення програмної симуляції гідроаеродинамічних середовищ. − Можливість керувати значеннями симуляції, такими як розмір середовища, наявність та форма сторонніх об’єктів у ньому. − Можливість вибирати типи симуляцій (звичайна, з розрахунком тиску, з лініями напрямку руху). − Створення графічного прикладу (демо-версії), що буде відображати функціонал програмного комплексу. Для роботи з програмною бібліотекою необхідно мати пристрій зі встановленим компілятором С++. Для запуску графічного прикладу роботи програмної симуляції потрібно мати комп’ютер з операційною системою Microsoft Windows. Не потребується наявність графічного процесору для апаратного прискорення симуляції. Реалізація програмної бібліотеки для симуляції була виконана з використання мови програмування С++, її стандартної бібліотеки. Реалізація графічного прикладу була виконана з використанням ігрового рушія «K&M Game Engine». Для реалізації системи використовувався інструментальний засіб Microsoft Visual Studio. Подальша розробка програмної бібліотеки може відбуватися в напрямку покращення симуляції гідроаеродинамічного стану середовища, покращення відображення (рендерингу) середовища та створення можливості проводити програмну симуляцію у тривимірному середовищі, а також відображення результатів як тривимірної графічної моделі. Також перспективним може бути створення підтримки розрахунку симуляції за допомогою апаратного прискорення на графічних процесорах, наприклад, за допомогою технології CUDA. Робота має практичну, наукову та навчальну цінність. Розрахунок економічної цінності реалізації проєкту не проводився. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів uk_UA
dc.subject С++ uk_UA
dc.subject симуляція uk_UA
dc.subject гідроаеродинаміка uk_UA
dc.subject флюїд uk_UA
dc.subject рідина uk_UA
dc.subject гази uk_UA
dc.subject адвекція uk_UA
dc.subject фізика uk_UA
dc.subject ейлерів метод uk_UA
dc.subject програмна бібліотека uk_UA
dc.subject simulation uk_UA
dc.subject fluid dynamics uk_UA
dc.subject fluid uk_UA
dc.subject liquid uk_UA
dc.subject gas uk_UA
dc.subject advection uk_UA
dc.subject physics uk_UA
dc.subject euler method uk_UA
dc.subject software library uk_UA
dc.title Програмна симуляція фізики гідроаеродинамічних середовищ uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.description.abstractalt1 The object of the qualification work is the software simulation of fluid dynamics environments. The result of the work is the implementation of the following application features. − Ability to conduct software simulation of fluid dynamics environments. − Ability to control simulation parameters such as environment size, number and shape of external objects in it. − Ability to choose simulation types (normal, with pressure calculation, with streamlines). − Creating a graphical example (demo version) that will display the functionality of the software. To be able to link and compile the software library and use its features, it is necessary to have a device with the C++ compiler installed. To run the graphical simulation program example, you need a computer with the Microsoft Windows operating system. A graphics processor unit is not required for simulation hardware acceleration. The implementation of the simulation software library was done using the C++ programming language and its standard library. The implementation of the graphical example was done using the “K&M Game Engine”. Microsoft Visual Studio was used as a tool for implementation. Further development of the software library can be aimed at improving the simulation of fluid dynamics environments, improving the rendering of environments, creating the ability to conduct software simulation in a three-dimensional environment and displaying the results as a three-dimensional graphic model. It may also be promising to create support for performing simulation using hardware acceleration on graphics processors units, for example, with CUDA technology. The work has practical, scientific and educational value. Calculation of the economic value of this project was not carried out. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record