Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кучерявенко, М. О. | |
dc.date.accessioned | 2023-07-18T11:57:43Z | |
dc.date.available | 2023-07-18T11:57:43Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/28526 | |
dc.description | Кучерявенко, М. О. Ігровий рушій на С++ з використанням OpenGL : випускна кваліфікаційна робота : 121 «Інженерія програмного забезпечення / М. О. Кучерявенко ; керівник роботи І. В. Білоус ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра інформаційних технологій і програмної інженерії. – Чернігів, 2023. – 175 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Об’єкт розробки кваліфікаційної роботи – ігровий рушій на С++ з використанням OpenGL. Результатом роботи є реалізація таких можливостей застосунку: − створювати власну сцену з об’єктами; − задавати об’єктам правила руху, зіткнень та взаємодії один з одним; − задавати об’єктам графічне представлення (колір або текстуру); − задавати об’єктам властивості та моделювати їх фізичну поведінку. У результаті розробки рушій є набором програмних бібліотек, тому для розробки ігор з його допомогою необхідно мати комп’ютер зі встановленим компілятором мови програмування С++. У залежності від складності створюваної гри можлива потреба у наявності дискретного графічного процесору для прискореної апаратної обробки графіки. Реалізація ігрового рушія була виконана виключно за допомогою мови програмування С++, а також std – її стандартної бібліотеки. Для реалізації графічного відображення інформації було використано бібліотеку OpenGL. При створенні системи ігрового рушія використовувався інструментальний засіб Microsoft Visual Studio. Подальша розробка ігрового рушія може бути направлена на покращення аспектів фізики, зіткнень між об’єктами та створення більш широкого функціоналу для відображення двовимірної графіки, так само як і на покращення рендерингу тривимірної графіки та постефектів, наприклад, розмиття (blur) чи засвічення (bloom). Також можливо створити підтримку паралельних розрахунків у вигляді compute шейдерів у OpenGL для апаратного прискорення за допомогою графічних процесорах. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Чернігів | uk_UA |
dc.subject | С++ | uk_UA |
dc.subject | ігровий рушій | uk_UA |
dc.subject | комп’ютерна гра | uk_UA |
dc.subject | комп’ютерна графіка | uk_UA |
dc.subject | рендеринг | uk_UA |
dc.subject | об’єкт | uk_UA |
dc.subject | фізика | uk_UA |
dc.subject | зіткнення | uk_UA |
dc.subject | OpenGL | uk_UA |
dc.subject | game engine | uk_UA |
dc.subject | computer game | uk_UA |
dc.subject | computer graphics | uk_UA |
dc.subject | rendering | uk_UA |
dc.subject | objects | uk_UA |
dc.subject | physics | uk_UA |
dc.subject | collisions | uk_UA |
dc.title | Ігровий рушій на С++ з використанням OpenGL | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.description.abstractalt1 | The object of the qualification work is a game engine in C++ using OpenGL. The result of the work is the implementation of the following application features: − to create a custom scene with objects. − to set rules for the movement, collisions, and interaction between objects. − to set graphic representation for objects (color or texture). − to set properties for objects and simulate their physical behavior. The result of the engine development is a set of software libraries, so to develop games using it, it is necessary to have a computer with a C++ programming language compiler installed. Depending on the complexity of the created game, there may be a need for a discrete graphics processor for accelerated hardware graphics processing. The game engine implementation was done exclusively using the C++ programming language and its standard library, as well as the OpenGL library for implementing graphical display of information. Microsoft Visual Studio was used as the main tool for developing the game engine system. Further development of the game engine can be directed towards improving physics aspects, object collisions and creating broader functionality for displaying 2D graphics, as well as improving functionality of rendering of 3D graphics and posteffects, such as blur or bloom. It is also possible to create support for parallel calculations in the form of compute shaders in OpenGL for hardware acceleration using graphics processors. | uk_UA |