dc.contributor.author |
Музиченко, Д. А.
|
|
dc.date.accessioned |
2023-07-18T12:02:47Z |
|
dc.date.available |
2023-07-18T12:02:47Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/28527 |
|
dc.description |
Музиченко, Д. А. Система оцінювання привабливості автосервісу з використанням нечіткої логіки : випускна кваліфікаційна робота : 121 «Інженерія програмного забезпечення / Д. А. Музиченко ; керівник роботи Ю. М. Лисецький ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра інформаційних технологій і програмної інженерії. – Чернігів, 2023. – 315 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Об’єкт розробки – система оцінювання привабливості автосервісу з використанням нечіткої логіки.
Мета роботи – створення системи, що дасть змогу оцінювати сервіс технічного обслуговування шляхом побудови моделі нечіткої логіки, відштовхуючись від певних параметрів сервісу. А також надання клієнтам інструментарію для перегляду інформації щодо розташування всіх сервісів, їх характеристик, фінальних оцінок, адрес тощо та пошуку потрібних автосервісів.
У ході розробки було:
проведено аналіз наявних систем схожого призначення;
сформульовано вимоги до моделі нечіткої логіки та інструментарію сторінки з картою;
розроблено архітектуру чат-бота та вебсайту;
реалізовано програмний проєкт, що задовольняє поставленим вимогам.
Для реалізації системи використовувались інструментальні засоби IntellijIDEA, Sublime Text, pgAdmin 4. Для реалізації чат-бота було використана мова програмування загального призначення Python. Для сайту були використані наступні мови: об'єктноорієнтована мова програмування java, мова розмітки HTML, таблиці стилів CSS, скриптова мова програмування javaScript, FML (Fuzzy Markup Language) – мова для моделювання та обробки нечіткої логіки в java та система керування базами даних PostgreSQL.
Для роботи з додатком необхідно мати пристрій з встановленим месенджером telegram браузером з виходом в Інтернет.
Подальша розробка системи можлива в сторону розширення функціонала роботи з картою, покращення інтерфейсу та створення
8
анкетування для клієнтів сервісів технічного обслуговування, щоб отримувати чіткі вхідні параметри для більш точної оцінки автосервісу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Чернігів |
uk_UA |
dc.subject |
автосервіс |
uk_UA |
dc.subject |
чат-бот |
uk_UA |
dc.subject |
вебсайт |
uk_UA |
dc.subject |
вебсторінка |
uk_UA |
dc.subject |
PostgreSQL |
uk_UA |
dc.subject |
JSP |
uk_UA |
dc.subject |
Servlets |
uk_UA |
dc.subject |
Java |
uk_UA |
dc.subject |
Python |
uk_UA |
dc.subject |
car service |
uk_UA |
dc.subject |
chatbot |
uk_UA |
dc.subject |
website |
uk_UA |
dc.subject |
web page |
uk_UA |
dc.title |
Система оцінювання привабливості автосервісу з використанням нечіткої логіки |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |
dc.description.abstractalt1 |
The object of development is a system for evaluating the attractiveness of a car service center using fuzzy logic.
The purpose of the work is to create a system that will allow evaluating the attractiveness of a service by using a fuzzy logic model based on certain service parameters. As well as providing clients with a toolkit for viewing information about the location of all car services, their characteristics, final evaluations, addresses, etc. and searching for the necessary service stations.
During development:
an analysis of existing systems of a similar purpose was carried out.
requirements to the fuzzy logic model and the toolkit of the map page were formulated;
chatbot and website architecture was developed;
a software project that meets the requirements has been created.
IntelliJ IDEA and Sublime Text, pg Admin 4 tools were used to implement the system. The general-purpose Python programming language was used to implement the chatbot. The following languages were used for the site: object-oriented java programming language, HTML markup language, CSS style sheets, JavaScript programming language, FML (Fuzzy Markup Language) – a language for modeling and processing fuzzy logic in java and a database management system PostgreSQL.
To work with the application, you must have a device with the Telegram messenger installed and a browser with Internet connection.
Further development of the system is possible in the direction of expanding the functionality of working with the map, improving the interface and creating a questionnaire for customers of services in order to receive clear input parameters for a more accurate assessment of service stations. |
uk_UA |